Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies gevraagt:Samsung D600 of de Nokia 6680

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hallo,
Ik ben behoorlijk onbekend met telefoontjes en zodoende hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met de keuze.
Ik mag van mijn provider een nieuwe telefoon uitzoeken en mijn oog viel eerst op de Nokia 6680.
Echter mijn zwager heeft zelf de samsung D600 en die ziet er veel stijlvoller en kleiner uit. (de nokia is vrij groot).
Zodoende de samsung bij mijn provider besteld.
Echter nu zit ik op GOT even wat reacties te lezen over de Samsung en die zijn niet allemaal even lovend.
Ergens krijg ik het gevoel dat dit mischien niet de beste keuze is.
Nu zou ik graag jullie mening willen weten welke jullie adviseren.
Probeer dan niet JOUW model aan te prijzen puur omdat je hem hebt,maar echt gezien op technisch oogpunt,degenlijkheid en functionaliteit.
Kwa design kan ik kort zijn...dat wint de Samsung.
Het gaat mij puur om het functies en prestaties.

SAMSUNG D600:
http://www.expansys.nl/zoompic.asp?type=item&code=126702

NOKIA 6680:
http://www.expansys.nl/zoompic.asp?type=item&code=119205

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

melly schreef op maandag 16 januari 2006 @ 09:47:
Hallo,
Ik ben behoorlijk onbekend met telefoontjes en zodoende hoop ik dat jullie mij kunnen helpen met de keuze.
Ik mag van mijn provider een nieuwe telefoon uitzoeken en mijn oog viel eerst op de Nokia 6680.
Echter mijn zwager heeft zelf de samsung D600 en die ziet er veel stijlvoller en kleiner uit. (de nokia is vrij groot).
Zodoende de samsung bij mijn provider besteld.
Wij moeten jou helpen met het maken van een keuze, terwijl je al besteld heb :?
Echter nu zit ik op GOT even wat reacties te lezen over de Samsung en die zijn niet allemaal even lovend.
Ergens krijg ik het gevoel dat dit mischien niet de beste keuze is.
Tja, D600 is nog niet zolang uit als de 6680. De D600 kan dus misschien nog wat kinderziektes hebben. Maar, bedenk ook even dat mensen die problemen hebben het graag melden en mensen die geen problemen hebben niet zo gauw gaan melden: "Hij werkt perfect, ik heb geen klachten!"
Nu zou ik graag jullie mening willen weten welke jullie adviseren.
Probeer dan niet JOUW model aan te prijzen puur omdat je hem hebt,maar echt gezien op technisch oogpunt,degenlijkheid en functionaliteit.
Meestal kopen mensen een bepaald toestel omdat ze ervan overtuigd zijn dat die uit technische oogpunt en functionaliteit heb beste bij hun past. Welke op die specifieke wensen het beste bij jou past, is persoonlijk. Aan onze adviesen zal je dus niks hebben, want die zijn altijd anders.

6680 gebruiker: Samsung is een klote merk. Met deze Nokia kan je echt ALLES..
D600 gebruiker: Nokia is prut, deze Samsung heeft tenminste ..... en ...... dat heeft die Nokia niet.
Kwa design kan ik kort zijn...dat wint de Samsung.
Het gaat mij puur om het functies en prestaties.
Nokia heeft Symbian. Valt veel meer me te doen. Dus als je voor functionaliteit ga, dan moet je gewoon die Nokai 6680 nemen.

Maar, nogmaals. Dat is een persoonlijke keus.

Ga dus even naar de BC, PH of TFT, ga even kijken en maak een beslissing.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb vanochtend de D600 besteld.
Vlak ernaa kreeg ik het wijze idee om eens wat er over te lezen op o.a. GOT.
Vandaar deze post...ik begin steeds meer naar de Nokia te neigen.
Ik kan als ik wil morgen nog verranderen...dus alle info/ervaring is welkom.
Zowiezo bedankt voor je reply :)

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-11 18:39
melly schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:43:
Ik heb vanochtend de D600 besteld.
Vlak ernaa kreeg ik het wijze idee om eens wat er over te lezen op o.a. GOT.
Vandaar deze post...ik begin steeds meer naar de Nokia te neigen.
Ik kan als ik wil morgen nog verranderen...dus alle info/ervaring is welkom.
Zowiezo bedankt voor je reply :)
nokia is een smartphone (gsm + computer)
samsung is een gewone gsm met wat extra multimedia capaciteiten

met die nokia kan je veel meer, met de samsung ben je beperkt tot de ingebouwde functies.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Welke van de twee toestellen je wilt aanschaffen is en blijft een persoonlijke keuze. Deze kunnen wij niet voor je maken. Zoals al eerder gezegd zijn deze toestellen nauwelijks vergelijkbaar; de een is een smartphone, de ander niet. De meest belangrijke vraag die je jezelf hierbij zult moeten afvragen is of je daadwerkelijk een smartphone nodig hebt en of je gebruikt zult maken van de extra mogelijkheden die een smartphone je biedt.

Voor ervaring kun je terecht in de verschillende verzameltopics voor beide telefoons. Verder kun je reviews vinden op sites als http://www.mobile-review.com.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.