Laatste tijd speel wat COD 2 online (met Xfire aan) maar constant als ik een tijdje bezig ben krijg ik opeens connection interrupted. Het is echt super irritant omdat ik dan weer eerst COD 2 moet afsluiten en weer opnieuw opstarten. Als ik tijdens zo'n 'aanval' even alt + tab doe en een website check dan werkt dat ook niet, oftwel mijn hele internet ligt plat
.
COD 2 is het eerste spel waarmee me dit gebeurt maar eerdere spellen waren eigenlijk alleen maar Red Alert 2 en GTA 2, dus die nemen niet zoveel. Ook is er in de tussen tijd een router tussen gekomen, zou het daar misschien aan kunnen liggen? Ik heb zelf niet veel verstand van netwerken maar in het netwerk FAQ kon ik ook niks vinden.
Thuis heb ik een Quicknet Medium verbinding die toch wel vrij stabiel draait.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem??
Bvd, Marco
COD 2 is het eerste spel waarmee me dit gebeurt maar eerdere spellen waren eigenlijk alleen maar Red Alert 2 en GTA 2, dus die nemen niet zoveel. Ook is er in de tussen tijd een router tussen gekomen, zou het daar misschien aan kunnen liggen? Ik heb zelf niet veel verstand van netwerken maar in het netwerk FAQ kon ik ook niks vinden.
Thuis heb ik een Quicknet Medium verbinding die toch wel vrij stabiel draait.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem??
Bvd, Marco