[COD2] Connection interrupted

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Karoma
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-08 10:21
Laatste tijd speel wat COD 2 online (met Xfire aan) maar constant als ik een tijdje bezig ben krijg ik opeens connection interrupted. Het is echt super irritant omdat ik dan weer eerst COD 2 moet afsluiten en weer opnieuw opstarten. Als ik tijdens zo'n 'aanval' even alt + tab doe en een website check dan werkt dat ook niet, oftwel mijn hele internet ligt plat :?.

COD 2 is het eerste spel waarmee me dit gebeurt maar eerdere spellen waren eigenlijk alleen maar Red Alert 2 en GTA 2, dus die nemen niet zoveel. Ook is er in de tussen tijd een router tussen gekomen, zou het daar misschien aan kunnen liggen? Ik heb zelf niet veel verstand van netwerken maar in het netwerk FAQ kon ik ook niks vinden.

Thuis heb ik een Quicknet Medium verbinding die toch wel vrij stabiel draait.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem??

Bvd, Marco

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Je kan ook trial en error toepassen ;)

oftewel ruk je router er tussenuit en kijk of je dan nog last hebt van het probleem :?

Krijg je de fout niet meer :? dan weet je waar het aan ligt en kunnen we verder kijken. Krijg je de fout nog steeds :? Dan ligt het aan je ISP / PC instellingen en moeten we ook weer ergens anders kijken ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• Basbarbrbarbr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-01 16:10
misschien gebruikers op je netwerk die lekker gaan uploaden ? hier ook vaker last van :Y)

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Basbarbrbarbr schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:54:
misschien gebruikers op je netwerk die lekker gaan uploaden ? hier ook vaker last van :Y)
een hoge ping zou het wel verklaren, maar tenzij je een verbinding van 14,95 pm hebt, zou je nog steeds moeten kunnen internetten.

Wat mij betreft klinkt het gewoon als een brakke router...

• Karoma
bigfoot1942 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:59:
[...]

een hoge ping zou het wel verklaren, maar tenzij je een verbinding van 14,95 pm hebt, zou je nog steeds moeten kunnen internetten.

Wat mij betreft klinkt het gewoon als een brakke router...
Het is wel goedkoop internet, en meestal heb ik een ping van vlak onder de 100 maar zo gek veel is dat dus ook weer niet (vind ik dan, vertraging van .1 sec is echt niet veel ;))

De router was wel heel goedkoop (sterker: goedkoopste), het is zo'n goedkope e-tech router:
http://www.e-tech.nu/Popup_Support/1166

Als ik game ben ik altijd de enige die het netwerk gebruik omdat alleen mijn laptop nog op het netwerk zit (en hier game ik niet op omdat het een iBookje is en dat speelt niet lekker ;))

Ik zal zometeen even proberen om de router er tussen weg te halen. Eerst even eten :P

• Karoma
Ik heb nu even COD 2 gespeeld zonder de Router ertussen en het ging helemaal goed! Het ligt dus aan de router...

Wat kan ik er aan doen om dit te voorkomen? (of moet ik dan bij het netwerken forum zijn?)

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
In eerste instantie andere firmware proberen, maar bij voorkeur een betere router gebruiken.
Goedkope routers zijn over het algemeen gewoon rommel.
Kan je m nog inruilen?

• Karoma
bigfoot1942 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:22:
In eerste instantie andere firmware proberen, maar bij voorkeur een betere router gebruiken.
Goedkope routers zijn over het algemeen gewoon rommel.
Kan je m nog inruilen?
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om een duurdere router te kopen, daar game ik gewoon te weinig voor. Op dit moment staat er de nieuwste firmware op die ik kan vinden, tenzij er alternatieven zijn.

Is er niet een andere oplossing? (zou dit draadje misschien verplaatst kunnen worden naar Network Troubleshooting, ik denk dat hij daar beter op zijn plek staat ;))

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Een hele simpele oplossing :

• Laat de router er tussen uit en zet deze er enkel tussen als je achter de laptop gaat :?
• Vergeet die router helemaal en sluit gewoon je laptop/pc aan wanneer je jouw laptop/pc gebruikt :?

Daarnaast is het natuurlijk leuk om te weten wat nu de ECHTE oplossing is :P

Maar goed, heb je de FAQ - Network Troubleshooting al gelezen ?

Xbox Live ID:Notna8310

• Karoma
Notna schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 09:25:
Een hele simpele oplossing :

• Laat de router er tussen uit en zet deze er enkel tussen als je achter de laptop gaat :?
• Vergeet die router helemaal en sluit gewoon je laptop/pc aan wanneer je jouw laptop/pc gebruikt :?

Daarnaast is het natuurlijk leuk om te weten wat nu de ECHTE oplossing is :P

Maar goed, heb je de FAQ - Network Troubleshooting al gelezen ?
Ik heb het FAQ gelezen maar ik kan het niet vinden maar misschien komt het ook omdat ik echt niet weet waarna ik moet zoeken. De router wil ik er wel graag tussen omdat het constant switchen van het draadje een beetje moeilijk gaat want ik kan er niet goed bij (ligt achter een kastje waar de tv op staat). Iemand een andere idee?
Pagina: 1