Toon posts:

LG 795Ft+ wordt niet wakker uit stand-by stand

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi iedereen!
Ik heb een probleempje met m'n LG Monitor. Als mijn pc langer dan een half uur aanstaan, en de monitor dus al tijdje in stand-by staat, wordt hij niet meer wakker.

Bewegen met met de muis helpt niet, de wake knop op me toetswenbord ook nie.

Hebben meer mensen met deze monitor dit? en zo ja, hoe kan ik dit oplossen

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Ik denk niet dat dat aan je monitor ligt (ik heb dezelfde en nergens last van) maar aan je power savings settings in je BIOS...Kijk eens of daar alles uit staat (Power Management;)) en dan via windows je powersaving instellen, mocht je dit willen...

Persoonlijk ben ik meer fan van geen powersavings en gewoon je monitor uitzetten als je weet dat je m langere tijd niet gaat gebruiken....:o

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Hmm... ik heb hier dus ook last van en ik heb ook nog eens precies dezelfde monitor...
Simpele manier om dit op te lossen: Systeem niet in standby laten gaan, ook nog goed voor je }:O en monitor niet vanzelf laten uitgaan, moet je gewoon zelf ff doen ;)