Welke comp voor 2-3000 gulden,dus compaq, dell enz

Pagina: 1
Acties:

• Jeromes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:49
Ik moet een pceetje hebben voor rond de 2000-3000 gulden. Het moet een merk comp zoals dell :r, compaq :r enz.... Er moet op worden geinterne(kabelmodem)spelletjes, teksverwerken enz.... Er hoeven geen dingen bij zoals brander, goeie geluidsboxen enz.. Hij is maar voor me zusje en die heeft dat toch allemaal niet nodig ;) Dus welke comp raden jullie aan en waar is hij het goedkoopst??

Alvast bedankt
Jeroen

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:39
Een dell is nog het makelijkst te upgraden dacht ik.

• Jeromes
  • Laatst online: 21-08 07:49
Het moet er eigenlijk wel eentje zijn met een amd proc. Heb daar goede ervaringen mee en ga zeker geen pentium 3 nemen als duron of een thunderbird 10x beter is :)
valt me trouwens wel op dat ze bijna allemaal met een pentium 3 zijn of celeron.
Zodra er een amd in zit zijn ze stukker duurder, terwijl juist amd goedkoper is dan pentium :?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Beter koop je losse onderdelen en bouw je hem zelf :P

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-07 10:14

gcb

Ik heb zelf een Dell en ben er tevreden mee (Stabiel, compatible met zo'n beetje alles, niet tweakbaar :-( )

Als je echt een AMD proc wilt hebben, kijk een bij gateway (www.gateway.com/nl meen ik)

Verwijderd

Ik zou inderdaad losse onderdelen kopen en dan zelf voor je zusje bouwen. Ik ga dat ook voor mijn zus doen. Ik vind het leuk en voor haar is het goedkoop.

Als je een compleet systeem zoekt voor weinig geld zou ik op http://www.montanacomputers.nl kijken, die vragen niet zoveel.

Als je perse een merk wilt zou ik een Dell nemen, mijn broer heeft die van zijn werk en heeft er nooit problemen mee. In ieder geval geen Packard Bell nemen, die dingen hebben problemen bij het leven.

Verwijderd

als je problemen wilt moet je zeker een compaq nemen

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
In ieder geval geen Packard Bell nemen, die dingen hebben problemen bij het leven.
heb een PB gehad, NOOIT problemen mee gehad en was een prima comp.

• DawnRazor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-06 08:40
Volgens mij zitten er bij die Dell en Compaq dingen al vaak een hoop rommel zoals branders etc standaard op die 'multimedia' gevallen. Ik zou gewoon naar een goeie computerboer gaan, daar je onderdeeltjes uitzoeken die je erin wilt hebben en t zaakje door die boer laten assembleren als je daar zelf geen zin in hebt. Heb je tenminste met een goeie puter en weet je wat er allemaal in zit. Hierboven hebben ze Compaq en da's grote ellende. Staan om de haverklap hier op de stoep omdat er weer eens iets niet draait... Niet aan beginnen.

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

Op zondag 04 februari 2001 14:11 schreef Longbowh het volgende:

[..]

heb een PB gehad, NOOIT problemen mee gehad en was een prima comp.
crap

met papier mache kun je alles maken!!

Verwijderd

Dell of Gateway

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 21 januari 2001 11:49 schreef Jeroen Schamper het volgende:
Het moet er eigenlijk wel eentje zijn met een amd proc. Heb daar goede ervaringen mee en ga zeker geen pentium 3 nemen als duron of een thunderbird 10x beter is :)
EEHH, ga maar snel wat reviews lezen, want dat de TB 10x beter is is dus niet waar!!!!!

Dat een TB goedkoper is da's waar, en dat zo een redenen zijn om het aan te schaffen, niet omdat deze beter presteert.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Waarom in godsnaam een merkcomputer ?
omdat je 'denkt' dat deze beter zal zijn ?

vergeet het . Koop liever losse onderdelen, of LAAT hem samenstellen in een goeie pc-winkel. Maar koop aub nooit een merkpc !

• Johpie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09-2025
Hier in Hoorn, bij PC wereld. AMD DURON 650 Mhz, 128 MB, 17 Inch scherm, de rest moet ik ff opzoeken. Voor rond de 2000 piekies. Je kan het nog goedkoper maken door de modem er uit te laten.

Verwijderd

Gewoon naar een computerzaak gaan en een systeem op losse onderdelen laten assembleren.
A: je hebt altijd de keus uit A-Merk componenten.
B: Je bent in de regel goedkoper uit dan bij een merk computer.:)

En vaak zijn het zaken zoals Dixons, V & D die dit soort merken verkopen met als nadeel dat de technische kennis ver te zoeken is.:(

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Packard Bell is goed, alleen jammerz dat er vaak geen AGP slot op zit.
Pagina: 1