hoe herken ik een slechte PSU

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobaphatt
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 18:36

bobaphatt

omelet DU fromage!

Topicstarter
Ik heb na het ontploffen van mn vorige PSU (300W codegen-crap) een nieuwe gekocht van 450W
't is een topower 450W
de verkoper zei dat ie echt heel goed zou zijn, hij beweerde van dezelfde fabriek als tagan.

maar hoe weet ik nou of ie echt goed is? kan ik aan de voltageschommelingen zien of t goed is of niet?

mn Vcore schommelt namelijk vrij sterk. tussen 1.53 en 1.60 (bij standaard 'internet+mp3tjes-luister-gebruik')
en nou begrijp ik na veel zoeken hier dat dat wel veel is.
maar ook dat schommelen daarvan wel ok en normaal is, maar ook zoveel?
ik heb geen overclocks oid uitgevoerd, gewoon alles standaard.

wat betekent die schommeling? is mn voeding toch niet zo goed als beweerd of ligt t ergens anders aan?

voltageschommelingen:
vcore 1.53 - 1.60
+12v 12.2 - 12.5
+3.3v 3.41 - 3.43
5v 5.01 - 5.07

specs:
P4P800
P4 2.4c 800fsb
2x 3200 twinmos 1GB
ati radeon 9800 pro
sata 120gb
sata 250gb
ata 40gb
dvd-r
cd-r
en nog een 5tal verschillende PCI-stuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
de verkoper zei dat ie echt heel goed zou zijn, hij beweerde van dezelfde fabriek als tagan.
Tsja, een verkoper kan alles zeggen. No-name voedingen en merken zoals sweex/qtec zijn gewoon minder. PUNT.

En lees dit door: Welke voeding heb ik nodig? Deel 14

[ Voor 16% gewijzigd door niels88 op 15-01-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voltages zien er prima uit, alleen de vcore schommelt wat maar die wordt geregeld door het moederbord en niet door de psu. Je kunt de 12 en 5v lijnen trouwens beter meten met een goede multimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Een goede voeding meet je niet door maar weeg je :)
Is een voeding echt heel licht is het een bagger ding, is hij wat zwaarder kan hij best goed zijn :)

Deze 'vage' stelregel gaat in 999 van de 1000 op :P

Topower klinkt echt als een _zwaar_ B-merk :X

[ Voor 11% gewijzigd door Atlas op 15-01-2006 22:45 ]

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Topower voedingen zijn zwaar ondergewaardeerd.
Ze leveren echt hele nette voedingen, zien er ook nog wel gelikt uit, en zijn in mijn ervaringen erg stil, stabiel en betrouwbaar. Heb er bij ons op de zaak nog maar 1 gehad die er uit is geklapt, en er toch al de nodige verkocht in de 3 jaar dat op mijn huidige werkplek zit.

Wat Atlas zegt klopt ook inderdaad wel. Hoe zwaarder de voeding, hoe beter gaat erg vaak op.

@Atlas, om je een indicatie te geven. De 450Watt Topower die mijn 460Watt Chieftec voeding heeft vervangen, was ongeveer 50% zwaarder.

Nadeel is trouwens wel dat het geen goedkope voedingen zijn.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Atlas schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:44:
Een goede voeding meet je niet door maar weeg je :)
Is een voeding echt heel licht is het een bagger ding, is hij wat zwaarder kan hij best goed zijn :)

Deze 'vage' stelregel gaat in 999 van de 1000 op :P

Topower klinkt echt als een _zwaar_ B-merk :X
Tenzij het een q-tec voeding is met 3 fans erin die de voeding een stuk zwaarder maken :+

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

BredeP schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:58:
Topower voedingen zijn zwaar ondergewaardeerd.
Ze leveren echt hele nette voedingen, zien er ook nog wel gelikt uit, en zijn in mijn ervaringen erg stil, stabiel en betrouwbaar. Heb er bij ons op de zaak nog maar 1 gehad die er uit is geklapt, en er toch al de nodige verkocht in de 3 jaar dat op mijn huidige werkplek zit.

Wat Atlas zegt klopt ook inderdaad wel. Hoe zwaarder de voeding, hoe beter gaat erg vaak op.

@Atlas, om je een indicatie te geven. De 450Watt Topower die mijn 460Watt Chieftec voeding heeft vervangen, was ongeveer 50% zwaarder.

Nadeel is trouwens wel dat het geen goedkope voedingen zijn.
Hmm da wist ik niet :P
Gaat de weeg methode gelukkig toch op ;) :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

_Ernst_

Mark It Zero!

niels88 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:38:
[...]

Tsja, een verkoper kan alles zeggen. No-name voedingen en merken zoals sweex/qtec zijn gewoon minder. PUNT.

En lees dit door: Welke voeding heb ik nodig? Deel 14
Idd: Verwijderd in "Q-tec Voeding." :X

Last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Toppower valt volgens mij ook reuze mee. Maxpower en Q-tek moet je zeker links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 10:23
mijn lach spier is eindelijk weer herstelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobaphatt

bobaphatt

omelet DU fromage!

Topicstarter
zo hee wat een reacties alweer zo snel, nouja klinkt ok dus. hij was idd erg zwaar deze voeding.
LOL en nee, niet bij dynabyte gekocht... :D
en dan wat anders:

mn vorige crappy 300W voeding ontplofte toen ik mn ATI 9800pro aan t overklokken was met ATItool 8)7 . nou durf ik niet meer zo, maarja, heb nu een stuk meer power...kan ik aan de voltages zien of t goed gaat met dat overklokken? welke volt-lijn moet ik in de gaten houden bij t overklokken, om nog een ontploffing te voorkomen?

[ Voor 5% gewijzigd door bobaphatt op 16-01-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:19
Maxpower en Q-tek moet je zeker links laten liggen.
Dat snap ik ff niet. Q-tek = kut, maar maxpower heb ik alleen maar goede ervaringen mee.

Ik draai een Athlon64 3500+, 1 gb mem, 2X wd raptor 36 in raid0 en een 6800ultra + dvd speler en dvd brander. Verder heb ik een linksys wifi kaart.

Sinds ong. 2 weken heb ik een zalman 400 watter er in zitten, maar daarvoor draaide die hele setup op een Maxpower 350 watt.

En die was ook nog behoorlijk stil, met 12,22 volt op +12, 5.03 volt op de 5+ en 3.35 op de 3.33

Dus das best netjes, en deze voltage's zijn gemeten onder full-load trouwens

[ Voor 7% gewijzigd door Speedswitch op 16-01-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maxpower had ik ooit in mijn eerst eigen systeempje zitten. Was al naar de klote toen ik m'n processor had opgeblazen. :D

Maar goed dat zegt natuurlijk niets.

Beetje lastig hoe je een goede voeding herkent, reviews lezen, gewicht wegen en evt. open draaine om eens te kijken wat er allemaal in zit gedouwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrY A.
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-08 16:19

BarrY A.

Two strokes never die...

Ik had ook een maxpower en dat werd (bijna) een smeltbad, zo heet werd dat ding omdat ik er een 80 mm fan bij zette.... :X
Mijn CPU werd onder full load 84 graden!!!

Nu heb ik een Enermax erin zitten, super spul.
En mn CPU onder full load 65 graden... :)

Zo dit was dan mn eerste topic hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

BarrY A. schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:38:
Zo dit was dan mn eerste topic hier :P
Een reply heet zo'n ding hier. :P

Maxpower zit ook onder meer in Sweex kasten als ik het goed heb.

Hoe zwaarder de voeding qua gewicht, hoe beter zeg/denk ik altijd. :)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-09 06:47

drooger

Falen is ook een kunst.

Het is vaak generalisatie wat er onstaat onder de merken.

vb. Ik heb een q-tec 400w en die doet al dik 4 jaar goed z'n werk.

Kwestie van geluk of pech, niet alle q-tecs of sweex zijn slecht. Ze hebben alleen vaker kans dat ze wat slechter zijn vergeleken met andere merken.

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrY A.

BarrY A.

Two strokes never die...

Prutz0r schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:42:
[...]

Een reply heet zo'n ding hier. :P
Goed, hier komt mn eerste reply met quote... :P

Kheb ff de hardware.info van afgelopen zomer gecheckt, daar stond een voedingen megatest (van 61 voedingen) in maar helaas geen topower... :|

In de conclusie stond dat sweex en q-tec's zijn af te raden, of een andere voeding onder de 4 tientjes. Dus mijn vraag is als ik het vragen mag: Hoe duur was tie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coolermaster Xtreempower a 35,- doet het prefect,
stil, hoog rendement en stabiel. 430 watt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 04:52

Sprite_tm

Semi-Chinees

Voedingen is meer OH-gebied. Schopje die kant op dus.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-07 12:50
bobaphatt schreef op zondag 15 januari 2006 @ 22:33:
Dat hoeft niet te betekenen... het heet niet voor niet een 'verkoper': hij moet dingen verkopen. Daar gebruikt hij 'verkooppraatjes' voor. ;)

Maar het is wel bijzonder dat het gewicht zoveel uitmaakt... waar zou dat door komen? Fans wegen niet zo veel. Grotere koperen koelblokken? Ik heb voor het eerst een goede voeding... een tagan 480-u22 en die is echt heel zwaar. Daar voor wel eens een merkloze (lichte) voeding gehad die na een week de geest gaf (spontane reboots en anderedingen die niet zo goed zijn voor je systeem), RMA gestuurd en toen ik de doos van de vervangende voeding openmaakte kwam er een condensator uitvallen 8)7 . Baggertroep dus.
(gelukkig heeft het bedrijf toen met duizend maal excuus en zonder extra kosten een iets betere voeding opgestuurd. goede service eigenlijk, maar wel achteraf)

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie over zwaar of licht spreken, hoe zwaar of hoe licht is dat dan? Kwestie van ergens mee te kunnen vergelijken...
Mijne weegt 2.2 kg.

Wat volgens mij indicatoren zijn om te zien of een voeding goed is:
- blijft het systeem onder zware belasting stabiel draaien
- blijven de voltage stabiel
- gewicht (zegt echter niet alles)
- prijs (zegt echter niet alles)
- garantieperiode die erop gegeven wordt (idem...)
- levensduur, maar dat kan je pas te weten komen als hij kapot is
- algmene visuele indruk: hebben ze zitten besparen, of hebben ze alles wel degelijk netjes afgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF
  • Laatst online: 29-11-2024

NNF

TOPower is inderdaad Tagan, dat zijn toch wel redelijk goede voedingen (hoewel ze in Finland op één of andere zwarte lijst staan en daardoor niet verkocht mogen worden).

Grappig overigens (nou ja, het is natuurlijk niet écht grappig) dat de TS het heeft over een ontploffende Codegen voeding; die worden namelijk ook verkocht onder de merknamen Allied en Deer, en daarvan heb ik vaker gehoord dat ze gewoon exploderen. Brr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FSP 300 watter voor iets van 20 euro bij paradigit, fantastisch apparaat, voor 40 euro maak je een dual voeding setup (1 voeding voor graka en de andere voor de rest). moet je wel ruimte hebben in je kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het kan best een prima voeding zijn Bluecold voor een relatief "licht" systeem. Ik vermoed dat als je een systeem eraan hangt wat ook ongeveer 300 Watt verbruikt je een stuk minder positief over je voeding zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

welke voedingen zijn goed....
correct me if i'm wrong maar zijn zware (gewicht, niet watt) voedingen niet beter? dacht dat je aan het gewicht wel kon merken of het een goeje voeding is.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

bartgrefte schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:34:
welke voedingen zijn goed....
correct me if i'm wrong maar zijn zware (gewicht, niet watt) voedingen niet beter? dacht dat je aan het gewicht wel kon merken of het een goeje voeding is.
Ja, dat werd Zondag al gezegd. :) http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/55581/topics

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobaphatt

bobaphatt

omelet DU fromage!

Topicstarter
...

In de conclusie stond dat sweex en q-tec's zijn af te raden, of een andere voeding onder de 4 tientjes. Dus mijn vraag is als ik het vragen mag: Hoe duur was tie??
sorry dat ik zo langzaam reageer...ben geen 'echte' tweaker zo te zien...

maareh, hij was 60 pleuro...
Grappig overigens (nou ja, het is natuurlijk niet écht grappig) dat de TS het heeft over een ontploffende Codegen voeding; die worden namelijk ook verkocht onder de merknamen Allied en Deer, en daarvan heb ik vaker gehoord dat ze gewoon exploderen. Brr.
was inderdaad wel echt schrikken: megaknal en een flits die mn hele kamer blauw oplichte en me minutenlang verblindde... 8) (vooral om dat ik helemaal geen licht aan had was t effect nog extra intens) ook electra uitgevallen in hele huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer gaat de dag komen dat er reviews komen van voedingen, waarbij men ze niet enkel opengooit om een foto van te maken en om te laten zien hoe vol of leeg ze wel niet steekt, maar waar er mensen met ervaring in de elektriciteit/elektronica de componenten, de circuits tot zelfs de kwaliteit van de soldeerverbindingen beoordelen? Dan moet men geen pseudo-objectieve testen vertrouwen die de kwaliteit van een voeding binnen een tijdsspanne van een paar dagen, proefondervindelijk proberen in te schatten. En dan kan geen enkele voeding zich achter het imago van zijn fabrikant verbergen en zou men bovendien de zwakke punten, die in een review blootgelegd worden, kunnen aanpakken en een Sweex-modelletje + 5 euro vervangende kwaliteits-componenten kunnen opwaarderen naar een Tagan.

Ik droom maar vast verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Niet online
Kwaliteit van de soldeerverbinden meenemen in een survey gaat wel wat ver denk ik (openschroeven enzo)
Wat wel leuk zou zijn is als er dingen worden meegenomen als stabiliteit van de lijnen, dus lijnen bekijken als je bijvoorbeeld een zware benchmark of een torture test gaat draaien. Dat geeft vaak al een behoorlijke indicatie :)

[ Voor 162% gewijzigd door Kawaii op 16-01-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je kunt in elk geval op T.Net zélf een productsurvey schrijven. Dan is er tenminste wat te vinden.

Voedingen? http://tweakers.net/productsurvey/cat/212/all

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

Voor góede reviews van voedingen begeeft men zich naar Silent PC Review:

http://www.silentpcreview.com/section4.html

Dat is tot dusver de enige site die ik ken die fatsoenlijke reviews van voedingen produceert. Ze kijken uiteraard, zoals de naam doet vermoeden, of een voeding stil is, maar ze testen bijvoorbeeld ook de stabiliteit van de voltlijnen, de efficiency en of een voeding ook daadwerkelijk het opgegeven vermogen kan leveren. :)

[ Voor 12% gewijzigd door NNF op 16-01-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:43
Hier nog een goede ervaring. De standaard 300W voeding die AOpen meelevert in hun kasten (mijn geval: QF50B). Die voeding is fluisterstil, en stiekem lijkt de behuizing iig heel erg op mijn Zalman 400W voeding... Ik vermoed dat het uit dezelfde fabriek komt. Merk is overigens ComponentPro.

En ja, hij weegt goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

Die voeding is fluisterstil, en stiekem lijkt de behuizing iig heel erg op mijn Zalman 400W voeding... Ik vermoed dat het uit dezelfde fabriek komt.
Dat komt het ook ;) Zalman voedingen komen net als AOpen/Component Pro voedingen bij Fortron Source vandaan. De Component Pro branded voedingen zijn weliswaar de wat goedkopere OEM modellen, met vrij weinig aansluitmogelijkheden, maar technisch gezien zijn het gewoon hele goeie dingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Niet online
Een jaar geleden ofzo heeft Hardware.info een test gedaan met iets van 50 voedingen en daar kwamen de AOpen en de Zalman erg goed uit :)

Overigens is er daarna nog een test geweest die iets verder ging met o.a efiiciency en dat soort dingen. Toen won een Antec. Overigens deed zalman toen niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kawaii schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:03:
Een jaar geleden ofzo heeft Hardware.info een test gedaan met iets van 50 voedingen en daar kwamen de AOpen en de Zalman erg goed uit :)

Overigens is er daarna nog een test geweest die iets verder ging met o.a efiiciency en dat soort dingen. Toen won een Antec. Overigens deed zalman toen niet mee.
Ik heb de heren van HWI over deze test gesproken.
Ik had zelf niet echt het gevoel dat deze test volledig correct was.
De heren van HWI zelf hebben dit ook naar mij toegegeven...
Blijkbaar was de test gedaan door een stagier (Niet dat ik daar iets tegen heb...maar het geeft wel aan dat HWI zelf de test niet echt serieus nam).
Ook gaven ze toe dat hun test methode niet geschikt was om ATX 2.0 of hoger voedingen te testen.
Een paar ATX 2.0 voedingen kwamen hierdoor dus nadelig uit de test.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan jammer genoeg even zo snel niet meer vinden welke voedingen dit waren :'(

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2006 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:43
NNF schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 00:06:
[...]

Dat komt het ook ;) Zalman voedingen komen net als AOpen/Component Pro voedingen bij Fortron Source vandaan. De Component Pro branded voedingen zijn weliswaar de wat goedkopere OEM modellen, met vrij weinig aansluitmogelijkheden, maar technisch gezien zijn het gewoon hele goeie dingen :)
Dat verklaart. En stelt ook nog een beetje gerust, dan weet je iig dat AOpen geen Sweex-like rommel in hun kasten zet.

offtopic:
Ik zet gewoon mijn Zalman 400W in die AOpen kast, en de voeding uit die kast is intussen al richting vriendin gegaan, en die is er blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrY A.

BarrY A.

Two strokes never die...

Kawaii schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 17:03:
Toen won AC-ryan en de Antec phantom 500(volledig passief) en nog wat andere silver en bronze awards.

Heeft hier iemand een AC-ryan?? kvond het namelijk opmerkelijk dat AC-ryan uit het niets zo'n goede voeding neerzette. kwil wel even jullie ervaringen weten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kawaii schreef op maandag 16 januari 2006 @ 21:18:
Het kan best een prima voeding zijn Bluecold voor een relatief "licht" systeem. Ik vermoed dat als je een systeem eraan hangt wat ook ongeveer 300 Watt verbruikt je een stuk minder positief over je voeding zal zijn.
Mijn systeem verbruikt iets van 300 watt, en ik ben er nog steeds positief over. (AMD 3500+, 2x512 MB RAM, WD Raptor 74 GB, 6800GT @ 435/1150, A8N-SLI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NNF

NNF

Ach, stroomverbruik wordt meestal schromelijk overdreven. Een vriend van mij heeft sinds een aantal dagen het volgende systeem:

* Asus A8N5X
* Athlon 64 Venice 3200+
* 2 x 512MB DDR400
* 1 x MSI Geforce 7800GT
* 2 x Seagate 160GB PATA HDD
* 1 x DVD-RW
* 1 x DVD-ROM
* 1 x 120mm casefan
* 1 x SB Audigy PCI

Dit alles draait probleemloos op een al wat oudere (ATX12V 1.3, 24-pins connector maar geen twee 12V-lijnen) 350W Powerman voeding (Powerman = In Win = FSP Group).

SPCR heeft een tijdje terug getest hoeveel stroom een computer nou écht verbruikt; zelfs een P4 670 (3.8GHz!) met een 6800GT erin verbruikte onder load niet meer dan 183W!

[ Voor 4% gewijzigd door NNF op 18-01-2006 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het hiermee gechecked.
Pagina: 1