Computer gecrashed, WORD-file corrupted. Wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

• Tware
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:50
Mijn computer startte ineens opnieuw op terwijl ik bezig was met een belangrijk WORD-document. :( Ik had gelukkig autosave functie aanstaan. Wat blijkt toen de computer weer was opgestart? Ik kreeg een foutmelding dat de file corrupted was en er stond dat ik via WORD het bestand kon herstellen. Dat heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet. Ik heb autosave bestanden proberen te openen, ik heb het bestand in andere WORD versies geopend. Maar niets werkt. Weet iemand een oplossing?

• Tware
niet schoppen binnen 24 uur

[ Voor 98% gewijzigd door Lustucru op 15-01-2006 23:34 ]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:19

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Welk bestand probeerde je te openen? Het Word-bestand zelf, of het verborgen bestand dat Word aanmaakt? Als je maar één van beide hebt geprobeerd, probeer dan het andere eens :)

En om te zeuren: je eigen topic na een uurtje al omhoog schoppen staat niet zo netjes :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-07 08:00

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Met word kan je een bestand openen ter recovery. Start word 2003, klik op openen in het menu. Selecteer je bestand en klik dan op het pijltje op de open knop en kies open and repair Succes.

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:15
Zoek eens naar de backup bestanden die Word maakt. Bestandsnaam.doc wordt dan ~$estandsnaam.doc genoemd; etc...

• Tware
Dat heb ik geprobeerd, maar die zijn ook corrupted...

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 10:45

^ Wat hij zegt.

Pagina: 1