Zijn dit artifacts?

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:00
Hoi, ik speelde gister Call of Duty 2, en ik werd doodgeschoten. Maar normaal ziet het er heel anders uit als je bent doodgeschoten (beetje ruisachtige achtergrond :? )

Maar nu za het er heel anders uit, allemaal kleurtjes enzo
Hier is een plaatje om jullie even een voorbeeld te geven:
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/8631/artifactsincod27hw.th.jpg

Kan iemand die ook wel eens Call Of Duty 2 speelt dit eens vergelijken met zijn versie van het "doodgeschoten" scherm?

Videokaart is een Radeon 9800 (weet niet of het een PRO, SE is. De pc is een Medion 8080XL uit 2003
Ik weet niet of het hier goed staat hoor, misschien moet het naar Spielerij

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gebeurd dit alleen als je wordt doodgeschoten? Kun je hierna nog verder spelen?

• ThinkPad
  • Laatst online: 23:00
Jup alleen dan, daarna kan ik gewoon verder spelen

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Misschien moet je het spel opnieuw installeren misschien helpt dat. Het kan zijn dat er een bestand corrupted is.

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 31-07 00:15

Technicality

Vliegt rechtsom...

Ik denk dat het een shader probleem is. Als je doodgaat in CoD dan zie je zo'n effect. Probeer eens nieuwe drivers?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dan lijkt het me gewoon aan het spel te liggen, als je alleen op een specifiek moment last krijgt hiervan. Drivers, patches en/of opnieuw instaleren, zoals hierboven gezegd :)

Verwijderd

Hetzelfde zie ik wel eens in BF2 als ik word neergeschoten, en ook ik heb een Radeon 9800 (Pro). Aangezien het incidenteel gebeurd en het niet echt storend is heb ik nooit onderzocht wat het veroorzaakte, maar waarschijnlijk wordt het wel opgelost met het updaten van je drivers.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 22:20 ]

• remcio
  • Laatst online: 09-06 21:38
had het zelfde maar dan anders bf2, ging dood. kreeg beeld als een zonsopgang en later liep het weer prima. heel vaag 2x last van gehad verder niet meer

Verwijderd

Had het zelfde maar dan anders
:9?

Dat over dat het een probleem is met shaders is bullshit, het effect dat je krijgt als je dood gaat heet shellshock en heeft verder weinig te maken met shaders :9

Waarschijnlijk gewoon een foutje in de drivers van je videokaart, ik had bij cod1 ook wel eens dat de bombspot in verschillende maps (multiplayer) gewoon uit allerlei kleuren bestond..als het niet superstorend is lijkt het me geen probleem, maar misschien kan je eens proberen andere videokaart drivers te installeren en het daar mee te proberen
Pagina: 1