[XP] Windows Themes brengt problemen*

Pagina: 1
Acties:

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03
Toen ik vandaag terug kwam van een weekendje weg, en ik inlogde op XP kwam ik erachter dat het klassieke windows-thema tevoorschijn kwam. Dit heb ik zelf toch echter niet ingesteld en ik ging uitzoeken wat er aan de hand is. O-)

Toen ik keek bij de Bureaublad-eigenschappen kwam ik erachter dat het normale (standaard blauwe) XP thema niet aanwezig was, dus ik ging bladeren naar een ander thema (in de map ../WIndows/Resources/Themes) door in het dropdownmenutje waar gewoonlijk "Mijn huidig Thema" staat op bladeren te drukken. Hier kreeg ik de boodschap dat de themaservice van xp niet ingeschakeld was, en dat vond ik apart. Nu heb ik die themaservice opnieuw opgestart, en opnieuw het thema proberen te laden, maar ik krijg echter nog steeds dezelfde foutmelding. Weet iemand hier een oplossing voor!! :|

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Staart er nog iets in je eventlogs of iets dergelijks? :)

Ik ga verder nog even het OS in je topic titel zetten cfr. de Windows Operating Systems Policy :)

• Rvanlaak
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:03
Kijk, ik dacht: laat ik nog ns ff op GoT kijken of iemand misschien al een oplossing heeft.
Ben ik aan het proberen of ik het thema opnieuw kan laden, doettie t gewoon weer. Echt zoo XP..
Maar in ieder geval: mijn probleem is opgelost, en ik weet niet hoe.