Toon posts:

Keyboard met 3 knopjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoeken op '3 buttons keyboard' levert niet veel relevante resultaten op.
Het toetsenbord dat ik bedoel (het mag op USB, is niet de bedoeling om het als enige keyboard aan gesloten te hebben natuurlijk) is zo'n keypad met 3 (ongeveer) grotere knoppen op.

Hier in België heb je dat bijvoorbeeld op het theorie auto-examen. Je kan dan op de rode, groene of blauwe toets drukken. Zoiets zoek ik dus.
Kan iemand me een naam voor zoiets geven of een pagina waar ze dit verkopen?

Zelf maken is in feite geen optie, het moet professioneel gebruikt worden; en mijn mod skills zijn niet echt schitterend ;)

Bedankt

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:10
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 19:46:
Zoeken op '3 buttons keyboard' levert niet veel relevante resultaten op.
Het toetsenbord dat ik bedoel (het mag op USB, is niet de bedoeling om het als enige keyboard aan gesloten te hebben natuurlijk) is zo'n keypad met 3 (ongeveer) grotere knoppen op.

Hier in België heb je dat bijvoorbeeld op het theorie auto-examen. Je kan dan op de rode, groene of blauwe toets drukken. Zoiets zoek ik dus.
Kan iemand me een naam voor zoiets geven of een pagina waar ze dit verkopen?

Zelf maken is in feite geen optie, het moet professioneel gebruikt worden; en mijn mod skills zijn niet echt schitterend ;)

Bedankt
Toevallig de FP van vandaag gezien? :)

Optimus begint met mini-toetsenbordje

[ Voor 9% gewijzigd door 0fbe op 15-01-2006 19:48 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bedoel je zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://www.nsknet.or.jp/~kawase/new_microsoft_keyboard.jpg

Verwijderd

Topicstarter
Alleen kun je dat (nog) nergens kopen ;)

- Ja da's grappig, maar die bedoel ik niet :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 19:51 ]

Verwijderd

dat is bijna altijd maatwerk.. je kan losse knoppen kopen bij een electronicazaak
en die dan in een enclosure douwen, mja heb je nog geen aansturing vanuit OS etc etc etc etc..

• Shuisman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Een schitterend, maar echter duur, subliem toetsenbordje zou de Optimus Mini Keyboard zijn, deze heeft 3 toetsen EN je kan er plaatjes op laten zien.

Zie nu dat dit al werd gezegd :X :X

[ Voor 13% gewijzigd door Shuisman op 01-02-2006 02:13 ]

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 14:26

BaRF

bijna kerst

en als je nou zo'n half-zelfbouw ding maakt zoals I_LOVEMATH noemt, en deze vervolgens op bijvoorbeeld een lekker analoge gameport ofzo aansluit? Kun je behoorlijk wat mee doen :)

wat móet het eigenlijk gaan doen? Gewoon keys aansturen of komt er speciale software bij ofzo?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Pagina: 1