Zonder dat ik opnieuw inlog ben ik iemand anders

Pagina: 1
Acties:

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 19:48
Het is al de tweede keer deze week dat ik de ene dag was ingelogt onder de m'n eigen nick en de volgende dag onder de nick van iemand. Trouwens er hoeft geen dag tussen te zitten net was het afsluiten en het opnieuw starten van IE voldoende.

Ik heb m'n eigen computer die thuis staat en er is niet ingebroken (voor zover ik weet). Dus er kan in principe niemand anders bij.

Word ik nou gehackt of is dit in bug in t.net. Ik hoop dat de probleemschrijving duidelijk is.

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Proxy vermoedelijk.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Niet vermoedelijk maar gewoon de proxy ;).

Hebben meer mensen wel eens last van gehad.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 10:51 schreef llevering het volgende:
Ik heb m'n eigen computer die thuis staat en er is niet ingebroken (voor zover ik weet).
Hoe verslaafd moet een inbreker zijn als hij tijdens een inbraak eventjes jouw pc aanzet om GoT te checken??? :D:D:D

• PcDealer
  • Laatst online: 07-02 14:07

PcDealer

HP ftw \o/

Op zondag 21 januari 2001 12:23 schreef Chaos het volgende:

[..]
Hoe verslaafd moet een inbreker zijn als hij tijdens een inbraak eventjes jouw pc aanzet om GoT te checken??? :D:D:D
Muhahahahaha!! LOLPIMP :D

LinkedIn WoT Cash Converter

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 19:48
Ok bedankt, trouwens wel vreemd ik zit op de proxy in Rotterdam en de mensen van wie ik tot nu toe het profiel heb 'overgenomen' kwamen uit Amsterdam en Zaandam.
Op zondag 21 januari 2001 12:23 schreef Chaos het volgende:
[...]Hoe verslaafd moet een inbreker zijn als hij tijdens een inbraak eventjes jouw pc aanzet om GoT te checken??? :D:D:D
Nou als als HLPDSK inbreker zou zijn, dan lijkt me dat zeer waarschijnlijk.

• nexus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-04-2023

nexus

VV Kloetinge (768735)

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik surf niet via de proxy. Als ik op Gathering.tweakers.net kom dan staat er dat ik als timpie2000 ben ingelogd, ga ik echter naar een topic toe of ik post wat, dan ben ik weer gewoon Nexus. Timpie2000 zit ook bij zeelandnet, net als ik, dat is de enige overeenkomst

"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel

Verwijderd

Het lijkt me sterk dat ik dat probleem ooit zal tegen komen :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

AntonT

One Ton!

Op zondag 28 januari 2001 14:43 schreef TomShanghai het volgende:
Het lijkt me sterk dat ik dat probleem ooit zal tegen komen :)
't klopt nog ook... Ik d8 dat het een grapje was. 8-)
(Nick & gegevens dan :))

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Hmm, weet je het zeker. Ik heb er hier ook last van en zover ik weet zit er hier op de TU/e geen proxy tussen hoor....

de betaler vervuilt

• Arjen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-01 08:52
Op zondag 28 januari 2001 12:27 schreef nexus het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik surf niet via de proxy. Als ik op Gathering.tweakers.net kom dan staat er dat ik als timpie2000 ben ingelogd, ga ik echter naar een topic toe of ik post wat, dan ben ik weer gewoon Nexus. Timpie2000 zit ook bij zeelandnet, net als ik, dat is de enige overeenkomst
Dan zit er waarschijnlijk toch een (transparante) proxy tussen. De indexpagina is nm. de enige die pragma: no-cache http headers ed. meegestuurd krijgt. Die kan dus nog wel eens in een proxy blijven hangen, het is verder niet gevaarlijk. Een harde reload zou het moeten oplossen.

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Timpie2000 zit ook bij zeelandnet, net als ik,
En daarom heet ik af en toe Wildhagen :)

de betaler vervuilt

Pagina: 1