Beste mede-tweakers,
Sinds kort heb ik een carkit van Parrot aangeschat, namelijk de CK3300. Dit is een bluetooth carkit inclusief GPS receiver. Ik mijn Vario probleemloos kunnen pairen en de telefoonnummers zijn correct gesynchroniseerd.
In de display van de Parrot wordt aangegeven:
- Netwerk OK
- 0.0 km !
- No fix: 11 Sat
In WM5 heb ik in de BT-settings het volgende aangemaakt:
- Partnerverband met Parrot CK3300 (Seriële poort + Handsfree aangevinkt)
- Binnenkomende poort (COM6)
- Uitgaande poort Parrot CK3300 (COM7)
In TomTom Navigator v5.21 heb ik bij WIJZIG VOORKEUREN > TOON GPS-STATUS als GPS-apparaat gekozen voor 'Andere draadloze GPS' en als port COM7 geselecteerd.
Ik zie nu wel in de display van de carkit het GPS logo verschijnen, echter TomTom geeft de volgende melding "Wacht op bruikbaar GPS signaal". Zonder GPS-ontvanger staat hier normaal gesproken altijd "Geen GPS-apparaat". Dit betekend dus dat de carkit wel een GPS-apparaat gevonden heeft, maar dat de fix niet helemaal lukt. Of zit ik ernaast?
Misschien dat er mensen zijn met dezelfde carkit die mij verder kunnen helpen?
Uiteraard zijn ook andere tips welkom!
Sinds kort heb ik een carkit van Parrot aangeschat, namelijk de CK3300. Dit is een bluetooth carkit inclusief GPS receiver. Ik mijn Vario probleemloos kunnen pairen en de telefoonnummers zijn correct gesynchroniseerd.
In de display van de Parrot wordt aangegeven:
- Netwerk OK
- 0.0 km !
- No fix: 11 Sat
In WM5 heb ik in de BT-settings het volgende aangemaakt:
- Partnerverband met Parrot CK3300 (Seriële poort + Handsfree aangevinkt)
- Binnenkomende poort (COM6)
- Uitgaande poort Parrot CK3300 (COM7)
In TomTom Navigator v5.21 heb ik bij WIJZIG VOORKEUREN > TOON GPS-STATUS als GPS-apparaat gekozen voor 'Andere draadloze GPS' en als port COM7 geselecteerd.
Ik zie nu wel in de display van de carkit het GPS logo verschijnen, echter TomTom geeft de volgende melding "Wacht op bruikbaar GPS signaal". Zonder GPS-ontvanger staat hier normaal gesproken altijd "Geen GPS-apparaat". Dit betekend dus dat de carkit wel een GPS-apparaat gevonden heeft, maar dat de fix niet helemaal lukt. Of zit ik ernaast?
Misschien dat er mensen zijn met dezelfde carkit die mij verder kunnen helpen?
Uiteraard zijn ook andere tips welkom!