Toon posts:

secundair ipv primair

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of dit topic hier hoort of onder games, maar het volgende is het geval,

ik dacht vanmiddag ineens aan unreal tournament, dat ik daar altijd veel plezier aan beleefd heb dus besluit het te installeren,

probleem: als ik het spel start begint hij wel, echter de output gaat naar mijn video uitgang ipv naar mijn vga poort denk ik,
als ik het spel echter op start in veilige modus doet hij het wel,
ik heb echter geeneens een scherm aan die poort hangen, bij bureaublad instellingen enzo heb ik ook maar 1 scherm staan.
weet iemand hier een oplossing voor, zodat het spel ook gewoon op de vga poort getoond wordt?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10 08:18
weet je zeker dat het probleem daaraan ligt?
wat gebeurd er als je wel iets op je video output hangt? komt het dan daadwerkelijk daarop? of is het helemaal onzichtbaar?

al geprobeerd om een andere video mode te draaien (D3D ipv openGL of andersom?)

[ Voor 20% gewijzigd door BasieP op 15-01-2006 18:04 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
het is idd zo dat het wel op de tvout zichtbaar is,
ik draai nu d3d,
overigens op xp met een msi fx5200

opengl kent het spel niet, maar op software rendering doet hij het wel, maar dan dus in waardeloze kwaliteit..

ok na een paar andere drivers te hebben geprobeerd toch maar weer 82.12 erop en nu werkt hij wel op het goede scherm echter het spel draait echt voor geen meter, het beeld knippert alleen maar heel erg en verder zie je niks...
iemand een idee?

nu moet het topic misschien wel verplaatst worden alleen

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 19:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
heeft niemand een idee?

Verwijderd

Je krijgt als het goed is een lijst voor je neus met renders en je kan ook kiezen, show all, ofzo :p

kies ff opengl en wees er zeker van Nview UIT staat :p

Verwijderd

Topicstarter
ik kreeg hem ineens aan de praat, toen had ik namelijk een nview icoontje in mijn taskbar en heb dat afgesloten en toen werkte het, echter ik heb geen idee hoe dat icoon er kwam, en helaas werkt het nu dus niet meer na een reset,

hoe krijg ik dat nview gewoon uitgeschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
ondertussen moet dit topic denk ik verplaats worden naar games en spielerij,

iig ikkrijg nu wel beeld, maar ontzettend slecht, net of het stoort ofzo, patches helpen niemand, iemand een tip?

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Meestal speelt OpgenGL in UT99 pretiger. Zeker als je de geoptimalizeerde OpenGL drivers installeerd.
http://cwdohnal.home.mindspring.com/utglr/

Die in je UT/System dir gooien (oude file even backuppen) en spelen maar.

Overigens maximaal patch 436 gebruiken. 440/451 zijn alleen nuttig voor servers.
Pagina: 1