Wel,
Ik heb hier een paar websites lopen.
Nu heb ik hier phpmyvisits opgezet. Dit werkt prachtig.
Enig probleem is dat je op elke pagina lijnen code moet toevoegen om zo phpmyvisits het te laten registreren.
Nu is mijn vraag. Kan dit niet automatisch gedaan worden door IIS? Dat als er een webpagina opgevraagd wordt dat IIS aan het einde nog een lijn code bijzet die voor phpmyvisits.
Want kan moeilijk gaan vragen die hier ook aan de websites werken om daar steeds op het einde die code bij te plakken.
Dit is toch iets wat mij lijkt te moeten kunnen.
Want ik zie als je na de tag < / html > Hallo zet Dan krijg je die hallo ook te zien.
Dus code na < / html> wordt ook nog uitgevoerd.
----Update----
Ik heb bij de settings van IIS gevonden dat je een footer kunt meesturen.
Nu heb ik in een html doc gewoon Hallo mener gezet en naar die file verwezen
Nu krijg ik op mijn webpagina's vanonder niet hallo mener te zien. Hoe komt dit?
Zie dat ik mijn websites niet mag afsluiten met de < / body>< / html> tags klopt dit?
Hmm neen het werkt alleen met webpagina's die de htm of html extensie hebben.
Ik heb hier een paar websites lopen.
Nu heb ik hier phpmyvisits opgezet. Dit werkt prachtig.
Enig probleem is dat je op elke pagina lijnen code moet toevoegen om zo phpmyvisits het te laten registreren.
Nu is mijn vraag. Kan dit niet automatisch gedaan worden door IIS? Dat als er een webpagina opgevraagd wordt dat IIS aan het einde nog een lijn code bijzet die voor phpmyvisits.
Want kan moeilijk gaan vragen die hier ook aan de websites werken om daar steeds op het einde die code bij te plakken.
Dit is toch iets wat mij lijkt te moeten kunnen.
Want ik zie als je na de tag < / html > Hallo zet Dan krijg je die hallo ook te zien.
Dus code na < / html> wordt ook nog uitgevoerd.
----Update----
Ik heb bij de settings van IIS gevonden dat je een footer kunt meesturen.
Nu heb ik in een html doc gewoon Hallo mener gezet en naar die file verwezen
Nu krijg ik op mijn webpagina's vanonder niet hallo mener te zien. Hoe komt dit?
Zie dat ik mijn websites niet mag afsluiten met de < / body>< / html> tags klopt dit?
Hmm neen het werkt alleen met webpagina's die de htm of html extensie hebben.
[ Voor 40% gewijzigd door mistercash op 15-01-2006 17:47 ]