Toon posts:

Het is weer zover.. ;(

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
1 juli... wordt vanochtend wakker en zet comp aan. Win2k geeft aan dat de drivers van mijn teles 16.3 niet meer geldig zijn :(

Helemaal paniek ..geen internet. Opnieuw oude drivers en nog oudere geinstalleerd , maar mocht niet baten :(

'Gelukkig' heb ik ook nog win'98 geinstalleerd staan en via dat naar nieuwere drivers gezocht. Heb ze helaas niet gevonden,zelfs niet op de Duitse telessite..

Ben er achter gekomen dat als je de datum van je comp weer terugzet dat ie het nu wel weer doet. Staat dus nu op 1 april mijn comp. :(

Weet iemand goede drivers te vinden voor de teles in win2k en het liefst die niet een datumlimitatie hebben ;)

Wel weer belachelijk dit van teles !! Altijd wel iets met die krengen. Het is dat ik geen geld heb voor een nieuwe anders...Is gewoon ronduit asociaal dit! gvd... sorry.. ;)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik had ook zo'n teles... Wat een kl*tending zeg. Gelukkig heb ik nu een andere, die teles werkte niet eens onder Win 98

Verwijderd

Probeer deze eens, ik draai deze driver nu.
http://www.teles-aktiengesellschaft.de/01/products/downloads/capis/windows2000/capi337.exe

werkt bij mij prima

Verwijderd

Topicstarter
thx gerrit ...hij werkt inderdaad nu en met de juiste datum ook nog :) Hoop alleen dat hier niet weer zo'n tijdsrestrictie opzit...
Blijf dit toch belachelijk vinden voor een driver van een apparaat waar je gewoon voor betaald hebt :(

Nog iets moois aan deze driver is dat ik eindelijk kan hibernaten in win2k...kon eerst ook niet...nu wel ! :)

Thx again !

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Teleskaarten zuigen!!! Als wij er op me werk een aan de telefoon krijgen met een teleskaart...:"sorry meneer, wat voor kaart had u ook alweer? Ohw... meneer?? U valt telkens weg... meneer, ik hoor u heel slecht... meneer? 'tuut' 'tuut' 'tuut' en weg issie! >:)

Neh... geintje. dat kan je natuurlijk niet maken, maar het schiet echt niet op als je dr zo een aan de telefoon krijgt. Beter een Dynalink... ;)

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=11271

Nieuwe telesdrivers 3.37 voor W2K

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Sorry voor deze vraag, maare: What de heck is teles!!!!

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

Verwijderd

Een merk Modemkaart of andere communicatie, ze maken ook ISDN en ander telefoonspul(althans ze verkopen het onder die naam!)

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Bootsie : ISDN kaart pci 65,- in de rijnhal in arnhem
Pagina: 1