[GrabIt] Retentie instellingen i.v.m Eweka

Pagina: 1
Acties:
  • 2.333 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Mijn usenet provider Eweka, geeft tot 40 dagen retentie. Maar als ik nieuwsgroepen update verdwijnen de oude posts. Ik kan dan bepaalde posts nog wel vinden met de (betaalde) search van GrabIt maar zie ze niet meer in de nieuwsgroep staan. Ik kan dit nergens instellen. Ik overweeg een ander pogramma met meer mogelijkheden. Newsleecher schijnt goed te zijn. Maar de seach daarvan kan je weer alleen gebruiken als je het programma koopt. 30 dollar is aan de hoge kant. Met GrabIt kan ik voor €1.30 per maand zoeken. Das goed te doen. Die search is heel belangrijk omdat ik daarmee het meeste binnenhaal. Wat zijn alternatieven of mogelijkheden om dit te omzijlen?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:08

Metzie

Nyaano !

Ik hoop dat dit mag ivm de policy, maar daar er geen illegale downloads aangeboden worden denk dat het wel goed zit. Via de site www.tweakers.net kan je zoeken op alle "bekende" nieuwsgroepen en er ook NZB bestanden laten genereren welke je kan importeren in je newsclient.

Het posten van searchengines waar warez te vinden is zien we liever niet ;)

[ Voor 21% gewijzigd door sanfranjake op 15-01-2006 18:00 ]

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
OK Sorry

dan alleen deze twee. dat zijn geen searchengines.

http://www.binaries4all.nl/

http://forum.ftd.nu/index.php?s=

Ik zou niet weten dat ik met bovenstaande links iets illegaals doe. Als dat wel zo is.... Sorrrrrrry :o

Succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 19:31

Sa1

waar staat dat eweka 40 dagen retentie heeft?? zelf heb ik namelijk ook eweka, en pfcorner. Pfcorner komt vaak tot de 25 / 30 in de populaire groups. Eweka echter nooit. 15 dagen is meestal wel max hor.

Heeft volgens mij weinig te maken met of je nu GrabIt gebruikt of een ander programma. Persoonlijk gebruik ik newsleecher, de gekochte versie dus supersearchen to the max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Sa1 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 18:11:
waar staat dat eweka 40 dagen retentie heeft?? zelf heb ik namelijk ook eweka, en pfcorner. Pfcorner komt vaak tot de 25 / 30 in de populaire groups. Eweka echter nooit. 15 dagen is meestal wel max hor.

Heeft volgens mij weinig te maken met of je nu GrabIt gebruikt of een ander programma. Persoonlijk gebruik ik newsleecher, de gekochte versie dus supersearchen to the max.
echt niet. 40 dagen is wel erg lang maar tot een dikke 30 dagen lukt wel. Je hebt dan alleen wel NZBtjes nodig of de supersearch natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Auke op 15-01-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132088

Eweka heeft 40 dagen retentie maar de headers gaan tot 10 dagen terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 19:31

Sa1

als je het uit vage groups gaat halen misschien wel.. maar vaak zat zet ik iets in de download van 25 / 30 dagen, dan wordt de download alleen getrokken uit pfcorner..

maar, misschien heeft deze discussie niet heel veel zin. .. probleem bij ... is dat er post verdwijnen uit GrabIt ofzo...

edit:

't staat idd op de site dat ze 40 dagne retentie hebben.. nou, ik moet het nog meemaken...

[ Voor 16% gewijzigd door Sa1 op 15-01-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Nou de daadwerkelijke retentie doet er niet toe. Het punt is vooral dat de headers verdwijnen terwijl de bestanden nog wél beschikbaar zijn op de server. Je kan het dus wel downloaden maar niet meer vinden. Alleen met .NZB en de GrabIt search kan je er nog bij. Soms is dat prima maar met sommige nieuwsgroepen wil ik gewoon de headers kunnen lezen. Het moet toch in te stellen zijn dat de oude headers pas weggedaan worden na een bepaalde tijd?

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Pagina: 1