Wanneer ik vanuit Firefox (1.5) tekst van een website kopieer naar MS Word (Office 2003) blijft de opmaak van die tekst niet behouden. In Word (Eng) heb je zo'n mooi menuutje wat je ziet na het plakken (Keep source formatting / keep destination formatting) en die staat gewoon goed op Keep source formatting, en met plakken vanuit IE krijg ik standaard de originele opmaak te zien en als ik dat wens alleen de plain tekst (Het probeem ligt dus bij Firefox, niet bij Windows / Word), maar bij Firefox krijg ik dus standaard de plain tekst zonder dat ik daar wat aan kan veranderen.
Ik heb al Firefox opnieuw geinstalleerd (inclusief het verwijderen van m'n extensions, profile folder en alle settings) maar dit mag niet baten.
Via GoT/Google-search kon ik niks vinden over dit probleem (alleen maar plug-ins hoe je juist alleen maar plain tekst formatting krijgt
), komt iemand het bekend voor?
Ik heb al Firefox opnieuw geinstalleerd (inclusief het verwijderen van m'n extensions, profile folder en alle settings) maar dit mag niet baten.
Via GoT/Google-search kon ik niks vinden over dit probleem (alleen maar plug-ins hoe je juist alleen maar plain tekst formatting krijgt