Toon posts:

Moblility Radeon9700 Externe monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

heb net een nieuwe laptop gekregen van exell computerwinkel omdat ze de mijne kwijtgespeeld waren tijdens de herstelling :)

T is een Acer Aspire 1681 WLMi met een Mobility Radeon 9700 64 mb kaart

Op de site van ATI staat dat je er een extra monitor op kan aansluiten en zo meer werkruimte kan hebben.

Nu sloot ik mijn CRT op de laptop aan en alles wat er gebeurde was dat hetzelfde beeld op de crt monitor verscheen. Leuk, maar niet wat ik wil hebben! Ik wil dus met mijn muis kunnen overgaan van mijn tft-laptop scherm naar mijn crt scherm op meer werkplaats te hebben.

Het acer gechecked voor updates, maar was gewoon dezelfde oude driver. heb Hydravision geinstalleerd, dit levert me ook niks op (denk ik, ik snap er niet veel van). het met de mod van patje de laatste catalyst driver geinstalleerd :5.13 (dat was 5 minuten geleden), maar ook hier ben ik niet zeker of dit werkt, ik zie nergens geen veranderingen.De omega drivers heb ik nog niet gechecked.

Heeft iemand hieromtrent een oplossing? Ik heb al veel gezocht op de voorbije topics maar niemand kan een exact antwoord geven.

Thanx 4 de hulp!!!!!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-01 07:02

FongWan

The Stormrider ...

op je desktop, right mouse propertie
bij settings tab het 2e monitor selecteren in drop down menu en daar aanvinken: extend desktop to bla bla bla en dan de resolutie en 32bit aangeven.

moet gewoon werken met de omegadrivers, en ook met gemodde catalyst drivers.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |