Kosten routers en switches

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 13:02

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Hoi ik heb wat rond gezocht op internet en kan het nergens vinden. Ik ben op zoek naar de kosten van bv. een 48 poort cisco switch.

Ik moet namelijk overzicht maken van de kosten voor een bedrijfsnetwerk gebasseerd op 100baseT voor de implementatie fase en beheersfase. Nu is het probleem dat cisco zijn prijzen niet bekend maakt aan jan en alleman. Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die weten wat een cisco router, switch, bridge etc. kost die gebruikt worden in bedrijfsnetwerken.

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Tik eens 'cisco' in op www.inmac.nl

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:01

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Voldoet onze bloedeigen pricewatch niet :?

Ik zie daar toch genoeg leuk Cisco speelgoed staan hoor:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/317

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

Dat sowieso, verder kom je gewoon uit bij leveranciers. Je bent een zakelijke gebruiker dus dan mag ik hopen dat je je weg wel kunt vinden naar verschillende leveranciers.

Verder gaat een topic als deze nergens heen, zeker als je het zo vaag houdt met 'router, switch en bridge'. Daar kan niemand wat mee.

Tip: haal er eens een consultant bij die je kan vertellen wat voor apparatuur je nodig hebt, die kan je ook een offerte geven.

Dit topic is gesloten.