Toon posts:

Photospop

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet of het op deze manier mag maar probeer het gewoon ffkes.

Wij zijn op dit moment bezig om een clan site te maken voor onze clan.
Nu heb ik van onze oude clan het logo over maar staat nog de oude clan naam in maar omdat dit logo wel heel erg leuk is nog zou ik willen vragen of iemand me toe wil voegen op msn en even met photosoep logo wil veranderen iemand die verstand heeft van photoshop heeft het in 2 minuten klaar

alvast bedankt

[ Voor 3% gewijzigd door André op 15-01-2006 16:36 ]

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Ik denk dat als je gewoon je logo had geplaatst en had gevraagd of iemand je kon helpen met de stappen even uitleggen dat het sneller was geweest?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

In 2 minuten klaar?

Denk het niet, tenminste niet als je alleen een plaatje hebt en geen .psd bestand. Dan zou je de tekst zo kunnen veranderen. Nu moet je de tekst weghalen, nieuwe tekst in zelfde stijl bij gaan zetten, en dan nog weer die lege plekken gaan namaken. Of je moet nog de orginele plaatjes, brushes, renders en weet ik het hebben die gebruikt zijn. Of de link erheen natuurlijk.

Je zou idd, het logo kunnen plaatsen, miss lukt het wel, ligt eraan.

[ Voor 9% gewijzigd door Muthas op 15-01-2006 15:23 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Het algemeen beleid #spam
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Niet toegestaan dus :/

En zou je je titels in het vervolg uitgebreider kunnen maken? En photosoep = photoshop ;)

[ Voor 48% gewijzigd door André op 15-01-2006 16:37 ]

Dit topic is gesloten.