realityalways start as a dream
Hoe ver kom je zelf?
Met bepaalde knelpunten willen we best helpen, maar we kunnen niet het hele programma voor je maken.
{signature}
ik wil alleen weten hoe dat moet
niet dat jullie het maken maar een site misschien geven waarop het staat ofzow
Verwijderd
Zelf net projectje gehad op school voor access en heb dit boek daarbij gebruikt: "Programmeercursus Microsoft Access 2002 Visual Basic for applications" van Evan callahan.DFC-Neo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:19:
Is een simpel boek die je aan je handje mee neemt en uitlegt hoe dat allemaal werkt. Koopze
KlikDFC-Neo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:19:
Overigens kan het uitmaken welke versie van Access het gaat, misschien handig om te melden volgende keer
Ey!! Macarena \o/
uhm het was volgens mij de versie van microsoft office xp
[google=access tutorial dropdown] geeft meteen al je antwoord. Bijvoorbeeld http://www.fontstuff.com/access
Ook is de help van Access erg uitgebreid (begin bij de Inhoudsopgave nadat je op F1 hebt gedrukt). Een goed boek is natuurlijk nog beter.
Omdat je verder helemaal geen info geeft valt er verder eigenlijk niets te zeggen. Daarom sluit ik dit topic. Als je wat zaken hebt doorgelezen en zelf een beginnetje hebt gemaakt maar vastloopt, open gerust een nieuw topic. Maar geef dan wel even meer info en het resultaat van je eigen inzet want op deze manier werkt het niet.
Je toetsenbord plakt trouwens een beetje, er verschijnt een 'h' terwijl het een 'n' hoort te zijn, oftewel: neem ajb ook even een wat handigere topictitel
Kortom, lees Officesuites en -software - Beleid even door ajb voordat je een topic opent
Ook is de help van Access erg uitgebreid (begin bij de Inhoudsopgave nadat je op F1 hebt gedrukt). Een goed boek is natuurlijk nog beter.
Omdat je verder helemaal geen info geeft valt er verder eigenlijk niets te zeggen. Daarom sluit ik dit topic. Als je wat zaken hebt doorgelezen en zelf een beginnetje hebt gemaakt maar vastloopt, open gerust een nieuw topic. Maar geef dan wel even meer info en het resultaat van je eigen inzet want op deze manier werkt het niet.
Je toetsenbord plakt trouwens een beetje, er verschijnt een 'h' terwijl het een 'n' hoort te zijn, oftewel: neem ajb ook even een wat handigere topictitel
Kortom, lees Officesuites en -software - Beleid even door ajb voordat je een topic opent
[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 15-01-2006 16:08 . Reden: volgorde van inhoudelijke tips: boek als laatste ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()