microsoft acces dropdown gebeureh

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• DFC-Neo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-04-2022

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
ik wil in microsoft acces een dropdown box of list maken waarbij je keuzes kunt maken en daarbij verbonden dingen kan zien zoals als je een product kiest dat je dan ziet hoeveel er nog van dat product over is. kan iemand mij daarmee helpen?

realityalways start as a dream

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hoe ver kom je zelf? :) Met bepaalde knelpunten willen we best helpen, maar we kunnen niet het hele programma voor je maken. :)

{signature}

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
ik wil alleen weten hoe dat moet
niet dat jullie het maken maar een site misschien geven waarop het staat ofzow

Verwijderd

DFC-Neo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:19:
Zelf net projectje gehad op school voor access en heb dit boek daarbij gebruikt: "Programmeercursus Microsoft Access 2002 Visual Basic for applications" van Evan callahan.

Is een simpel boek die je aan je handje mee neemt en uitlegt hoe dat allemaal werkt. Koopze

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

DFC-Neo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 15:19:
Klik

Overigens kan het uitmaken welke versie van Access het gaat, misschien handig om te melden volgende keer ;)

Ey!! Macarena \o/

• DFC-Neo

DFC-Neo

PES FC 0817 3795 9910

Topicstarter
uhm het was volgens mij de versie van microsoft office xp

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[google=access tutorial dropdown] geeft meteen al je antwoord. Bijvoorbeeld http://www.fontstuff.com/access

Ook is de help van Access erg uitgebreid (begin bij de Inhoudsopgave nadat je op F1 hebt gedrukt). Een goed boek is natuurlijk nog beter.

Omdat je verder helemaal geen info geeft valt er verder eigenlijk niets te zeggen. Daarom sluit ik dit topic. Als je wat zaken hebt doorgelezen en zelf een beginnetje hebt gemaakt maar vastloopt, open gerust een nieuw topic. Maar geef dan wel even meer info en het resultaat van je eigen inzet want op deze manier werkt het niet.
Je toetsenbord plakt trouwens een beetje, er verschijnt een 'h' terwijl het een 'n' hoort te zijn, oftewel: neem ajb ook even een wat handigere topictitel ;)

Kortom, lees Officesuites en -software - Beleid even door ajb voordat je een topic opent :)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 15-01-2006 16:08 . Reden: volgorde van inhoudelijke tips: boek als laatste ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.