Hallo,
Heb een half uur in de search zitten lezen, maar daar geen antwoord kunnen vinden voor mijn probleem.
Ik heb ik Pinnacle studio een video ge-edit. Als ik vanuit Pinnacle een dvd wil gaan branden meldt Pinnacle dat er geen beschrijfbare dvd in de speler zit. Zit toch echt een nieuwe dvd in... Dus ik denk: dan maar een image maken in Pinnacle en dan branden in Nero.
Dus Nero opgestart en dan krijg ik dus deze melding als ik de image wil branden:
Dit is geen beschrijfbare schijf.
Voer een beschrijfbare schijf in…
Schijf vereist voor de compilatie: DVD+R/RW
Schijftype in de recorder: DVD+R
De lege dvd's die ik geprobeerd heb zijn:
MMORE 4.7gb DVD+R dvd recordable 1-8x en er staat zo'n RW logo op.
Philips DVD+R 4.7gb met ook zo'n RW logo.
Moet ik nou andere lege dvd's kopen?? Mijn Harddisk recorder brandt er wel prima op. Of moet ik iets instellen in Nero?
Ik gebruik verder een HP NX9105 laptop met een RW dvd+ rewriteable brander erin.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Heb een half uur in de search zitten lezen, maar daar geen antwoord kunnen vinden voor mijn probleem.
Ik heb ik Pinnacle studio een video ge-edit. Als ik vanuit Pinnacle een dvd wil gaan branden meldt Pinnacle dat er geen beschrijfbare dvd in de speler zit. Zit toch echt een nieuwe dvd in... Dus ik denk: dan maar een image maken in Pinnacle en dan branden in Nero.
Dus Nero opgestart en dan krijg ik dus deze melding als ik de image wil branden:
Dit is geen beschrijfbare schijf.
Voer een beschrijfbare schijf in…
Schijf vereist voor de compilatie: DVD+R/RW
Schijftype in de recorder: DVD+R
De lege dvd's die ik geprobeerd heb zijn:
MMORE 4.7gb DVD+R dvd recordable 1-8x en er staat zo'n RW logo op.
Philips DVD+R 4.7gb met ook zo'n RW logo.
Moet ik nou andere lege dvd's kopen?? Mijn Harddisk recorder brandt er wel prima op. Of moet ik iets instellen in Nero?
Ik gebruik verder een HP NX9105 laptop met een RW dvd+ rewriteable brander erin.
Hoop dat iemand me kan helpen.