Sinds kort heb ik een nieuwe pc, maar die heeft het volgende verschijnsel.
Zodra ik in de windows verkenner kijk, dan zie ik af en toe een losse RODE pixel vastgeplakt aan een letter. Dus bijvoorbeeld een RODE pixel in de letter "o" vast aan de rand.
Iemand dit wel eens meegemaakt. Ik denk niet dat het aan de monitor ligt want als ik hem aan een andere pc hang, dan heb ik het niet.
Ik zie het verschijnsel ook alleen in de windows verkenner.
Type scherm: Samsung 913N
Type videokaart: MSI X1600 Pro
Driver: ATI Catalyst 5.13
Windows versie: MCE 2005
Aansluiting: Aangelosten via DSUB
Extra info:
Ik zie het ook in andere applicaties. De tekst wordt gewoon niet goed weergegeven. Ga ik er dan met de cursor overheen, dan wordt de letter wel goed, ga ik er nogmaals overheen dan wordt hij 2 van de 3 keer weer fout.
Zodra ik in de windows verkenner kijk, dan zie ik af en toe een losse RODE pixel vastgeplakt aan een letter. Dus bijvoorbeeld een RODE pixel in de letter "o" vast aan de rand.
Iemand dit wel eens meegemaakt. Ik denk niet dat het aan de monitor ligt want als ik hem aan een andere pc hang, dan heb ik het niet.
Ik zie het verschijnsel ook alleen in de windows verkenner.
Type scherm: Samsung 913N
Type videokaart: MSI X1600 Pro
Driver: ATI Catalyst 5.13
Windows versie: MCE 2005
Aansluiting: Aangelosten via DSUB
Extra info:
Ik zie het ook in andere applicaties. De tekst wordt gewoon niet goed weergegeven. Ga ik er dan met de cursor overheen, dan wordt de letter wel goed, ga ik er nogmaals overheen dan wordt hij 2 van de 3 keer weer fout.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 15:27 ]