Ik heb sinds augustus vorig jaar een ADSL verbinding met telefonie zonder telefoontikken via Fiberworld. Het gaat om een 512 kBit verbinding. Niet echt snel maar de laatste tijd deed ik toch niet veel meer aan grote downloads. Na een hoop gezeur (ze reageren gewoon niet bij Fiberworld en laten je gewoon maanden wachten) over het overnemen van de KPN lijn (zodat ik dus geen rekening meer zou krijgen van KPN) werd de telefonie verbinding steeds slechter. Mensen horen mij soms erg zacht praten en ze horen zichzelf terug met een vertraging (soort echo). Via mijn rechtsbijstands verzekering probeer ik het nu op te lossen, maar het ultimatum dat gesteld is, is bijna bereikt. Ik moet dus waarschijnlijk op zoek naar wat anders. Ik zou wel weer wat sneller willen, en aangezien ik niet veel bel wil ik ook niet meer met KPN in zee gaan (hetgeen me ook weer opnieuw aansluitkosten zou kosten). Dus een internetverbinding van rond de 4 Mbit en telefonie zou ik wel zien zitten. Ik wil rond de 40 euro per maand betalen allin. Ik weet dat ik op internet op zoek kan gaan, maar de meningen over providers gaan alle kanten op, dus ik weet het echt niet meer. En ik wil niet weer erin stinken. Hopelijk hebben jullie wat advies voor mij. Bedankt.