een tijdje geleden is mijn geforce 6800le ermee opgehouden, en deze is terug gestuurd voor garantie.
om toch een beetje te kunnen gamen heb ik een geforce 6200 van het merk MSI gekocht.
ik wilde deze kaart eens gaan overclocken om te kijken of ik nog wat meer fps in een game kan halen. maar als ik de kaart ook maar 1 mhz overclock dan word de pc heel traag en hij loopt vast na een tijdje, als ik de muis beweeg dan verplaatst de cursor zich pas naar circa 10 seconden, als ik dus overgeclockt heb dan kan ik niet meer terug clocken omdat de pc dan al vast staat.
wat heb ik al geprobeerd:
ik heb de bijgeleverde software en andere oc progammas gebruikt maar geen van allen deed het.
andere drivers geprobeerd maar ook dit verholp het probleem niet.
ook heb ik al gezocht, maar niks gevonden.
mijn specs:
amd64 2800+
asus k8v se deluxe
nvidia 6200 (256mb) van msi (op de doos staat: nx6200ax)
1024mb geheugen
maxtor hdd
om toch een beetje te kunnen gamen heb ik een geforce 6200 van het merk MSI gekocht.
ik wilde deze kaart eens gaan overclocken om te kijken of ik nog wat meer fps in een game kan halen. maar als ik de kaart ook maar 1 mhz overclock dan word de pc heel traag en hij loopt vast na een tijdje, als ik de muis beweeg dan verplaatst de cursor zich pas naar circa 10 seconden, als ik dus overgeclockt heb dan kan ik niet meer terug clocken omdat de pc dan al vast staat.
wat heb ik al geprobeerd:
ik heb de bijgeleverde software en andere oc progammas gebruikt maar geen van allen deed het.
andere drivers geprobeerd maar ook dit verholp het probleem niet.
ook heb ik al gezocht, maar niks gevonden.
mijn specs:
amd64 2800+
asus k8v se deluxe
nvidia 6200 (256mb) van msi (op de doos staat: nx6200ax)
1024mb geheugen
maxtor hdd