Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Norton (virus?)

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, beste tweakers.

Ik heb een aardig probleempje.

Telkens nadat ik mijn pc geformatteerd heb, voor één of ander virus, blijft dit terugkomen.

Dit betreft:

Na een 3-tal maand, moet ik mijn pc-formatteren, door volgend 'virus' (?):

Ik start mijn pc op, en norton geeft een melding, dat de software beschadigd is.
Ik kan deze echter NIET meer herstellen, en ik kan ook niet meer op msn...

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

Alvast bedankt!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:24

bonzz.netninja

Niente baffi

Probeer de volgende keer een uitgebreide post te doen waarin je precies verteld wat voor systeem je hebt, wat je hebt geprobeerd en welk virus bijv. Met deze informatie kan niemand wat.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• exempt
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-12-2023
wat voor bestruringssysteem gebruik je?

ik denk dat deze cd is beschadigd en je zodoende bepaalde software niet kan installeren en daar deze problemen door krijgt

Why should I take life so seriously, I just wanna do what I like to do...!

Verwijderd

Probeer eens een andere virusscanner na het formatteren. Of installeer helemaal geen virusscanner (like me :P ). Gebruik gewoon Firefox, HitmanPro, en elke week een online virusscan, bijvoorbeeld van Kaspersky.

Je kunt ook proberen met een online virusscan eens kijken of die ook datzelfde 'virus' vind. Klik hier . Ga dan naar Kaspersky online scanner, en volg de instructies.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit is veel te weinig informatie.

Signature

Dit topic is gesloten.