USB Stick doet erg raar..

Pagina: 1
Acties:

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 13:32
Ik heb hier een merkloze USB stick met 256 MB Geheugen, als ik die in mijn pc stop komt hij met de melding dat dit apparaat niet herkent word, doe ik hem in mijn laptop of een andere pc werkt hij perfect, ik heb alle data al op mijn laptop hdd gezet, dus dat is het probleem niet, alleen ik wil weer graag dat hij ook weer op mijn vaste pc werkt.

PC Spec's:
Processor: AMD Sempron 2800+
Moederbord: ASRock K7VT4A
Werkgeheugen: 512 MB
Videokaart: Ati Radeon 9250 128 MB
HDD: 80 GB S-ata Excelstor
DVD: NEC 3540A DVD Brander
Voeding: 400 Watt

Ik heb al via de search gezocht maar daar kwamen wat vage antwoorden uit, op google ut zelfde..
De bestanden zijn veilig, dus dat is het probleem niet...

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01-03 17:13
Ik denk dat je pc 'raar' doet, en niet je stick.
Hij heeft het dus wel op je pc gedaan. Kijk eens bij apparaatbeheer en verwijder daar je usb-controllers en evt. niet goed geïnstalleerde apparaten (geel icoontje)
Download evt. usb- of chipsetdrivers van de site van je moederbord fabrikant en installeer die.

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wat voor OS heb je op je werkstation staan? En wat op je laptop (waarop het dus wel werkt)?

...

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

probeer de schijf eens te formateren in de pc waar hij het niet op werkt. Als dat niet lukt probeer het een s in de laptop. Ik heb het probleem gehad op mijn compact flash kaart in mijn mp3speler. Er zat een verborgen bestand op.
BTW ik neem aan dat je win xp draait. Als je win 95 of 98 draait moet je de drivers installeren

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker