Los boxje sharp

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Hallo,

ik heb een cn400dv DVD-Speler van sharp met home cinema setje erbij. Nu is het zo dat ik een boxje kwijt ben (kwijt? ja kwijt. Na feestje in de kamer gezet, alle 5 naast elkaar en later waren het er 4, alle gasten waren al weg, dus denk dat m'n moeder het heeft laten vallen en weggegooit maa ze ontkent :/ )

Nu gebeurt het wel vaker dat m'n moeder is kapot maakt en ontkent maar goed daar gaat het niet om.

Nu vroeg ik mij af of die boxjes van de CN400DV ook ergens los te bestellen vallen. Ik heb namelijk heel internet afgestruint maar ik kan niets/niemand vinden die ze apart verkoopt. zelf sharp niet.

Verwijderd

Los zal je ze niet vinden denk ik...
Als je toch 4 dezelfde heb, dan gebruik je die als voor- en achterspeakers?
Dan koop je een mooie centerspeaker er bij

• Stijnd
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-02 20:27
offtopic

Heeft niet gewoon een zatte maat dat ding meegenomen (in zijn jaszak) en later over de schutting gegooit bij de buren...

Verwijderd

RedHat schreef op zondag 15 januari 2006 @ 13:01:
Hallo,

ik heb een cn400dv DVD-Speler van sharp met home cinema setje erbij. Nu is het zo dat ik een boxje kwijt ben (kwijt? ja kwijt. Na feestje in de kamer gezet, alle 5 naast elkaar en later waren het er 4, alle gasten waren al weg, dus denk dat m'n moeder het heeft laten vallen en weggegooit maa ze ontkent :/ )

Nu gebeurt het wel vaker dat m'n moeder is kapot maakt en ontkent maar goed daar gaat het niet om.

Nu vroeg ik mij af of die boxjes van de CN400DV ook ergens los te bestellen vallen. Ik heb namelijk heel internet afgestruint maar ik kan niets/niemand vinden die ze apart verkoopt. zelf sharp niet.
offtopic:
: Je moeder zo in het zwarte licht zetten op internet getuigd niet echt een lief kind. O-) Het is en blijft je moeder _/-\o_

Heb je Sharp Nederland al gebeld? die zitten in Houten aan de A27. Op hun i-net pages kun je dit soort gevallen natuurlijk nooit vinden. echter als je het al zou kunnen verkrijgen, dan zal het wel een bak met centen kosten.. het product wordt normaliter enkel in samengestelde vorm aangeboden. Losse levering geschiedde dan ook indien mogelijk uit garantie-voorraden en daar zit porti op vanuit Asie ;)

als je e een andere center aan hangt, zoals mijn gewaardeerde concollega hierboven roept, heb je een goede oplossing, mits je je houdt aan de benodigde specs.. de nieuwe center te licht aanschaffen (let ook op Ohms) zorgt voor een snelle dood, een te zware uitvoering kun je wel zien, maar weinig horen.. (goed de specs staan gelukkig meestal op de acherzijde van de speakers)
:?

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-02 21:00
Sharp Nederland stuurt een boxje op + 50m kabel

probleem opgelost. :)