Usb doet 't niet op nieuwe Abit KT7-A

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 19:31

Daytona

Autoracen is voor watjes

Topicstarter
Heb gisteren een Abit KT7-A mobo'tje in m'n systeem gebouwd. Tot nu toe werkt allles redelijk, behalve m'n usb poorten :(
Ik heb de via 4in1 drivers geinstalleerd, alsmede een via usb driver die op de driver CD stond. Dit alles wel over m'n bestaande W98 installatie heen.
Geen van m'n usb apparaten (Webcam Go, Razer muis, Logitech FF joystick)worden herkent, terwijl system properties bij de via usb controller aangeeft 'this device is working properly'. Bij de driver tab geeft hij wel aan dat er voor dit apparaat geen drivers geladen, danwel nodig zijn.
Wie kan me helpen?

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-08 09:59

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Je moet niet die USB filter driver installeren. Die is voor Win95.

Het probleem dat je Windows geen USB apparaten ziet is vreemd en daar weet ik niets voor. Wat ik wel weet is dat sommige apparaten/drivers niet werken op een Abit KT7-Raid. Bijv mijn AVM Fritz! USB laat mijn hele USB gedeelte vastlopen.

Misschien moet je de apparaten 1 voor 1 uit proberen. Eerst met niets en dat een apparaat aankoppelen/installeren en vanaf daar weer verder. Als je toevallig een apparaat hebt dat hetzelfde probleem geeft als mijn Fritz! dan weet je dat ook weer.

Verwijderd

Lees de faq van paul..als die nog gelinkt is op de site van abit..
heb ook zon board en heb er veel problemen mee gehad.
Als je de juiste installatie methode hebt gevonden loopt ie als een zonnetje:)
Goed board en ben er blij mee