Ctrl4Dkn: ESP32 (Floor) Heat Controller With Daikin (Heatpump) Support - https://github.com/arnova/ctrl4dkn
Hmmm,
Je zou een check kunnen doen op al je schijven. Wellicht zijn er blockfouten, en kan dat gerepareerd worden.
Let heel goed op als je dit doet! Je kan bij verkeerd gebruik je data kwijt raken!
(even backuppen dus)
Je zou een check kunnen doen op al je schijven. Wellicht zijn er blockfouten, en kan dat gerepareerd worden.
Let heel goed op als je dit doet! Je kan bij verkeerd gebruik je data kwijt raken!
(even backuppen dus)
You can either agree with me or be wrong!
Interessant, ik heb deze meldingen ook vaak.
En dan echt honderden keren achter elkaar. Tot nu toe werkt die machine echter perfect. Smart status is ook nog steeds goed. Zal binnenkort even wat van die smart tests uitvoeren. Met google is er trouwens bijzonder weinig nuttigs te vinden over deze meldingen.
code:
1
2
| hda: drive_cmd: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hda: drive_cmd: error=0x04 { DriveStatusError } |
En dan echt honderden keren achter elkaar. Tot nu toe werkt die machine echter perfect. Smart status is ook nog steeds goed. Zal binnenkort even wat van die smart tests uitvoeren. Met google is er trouwens bijzonder weinig nuttigs te vinden over deze meldingen.
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Hmmm, je zal er geen last van hebben waarschijnlijk omdat je in journaling mode draait.
(daardoor iig geen data verlies)
Wellicht is het niet wat ik eerder schreef, maar ik zou het wel even uitzoeken.
(daardoor iig geen data verlies)
Wellicht is het niet wat ik eerder schreef, maar ik zou het wel even uitzoeken.
Journaling heeft hier toch niks mee te maken? Oh en ik heb even rondgekeken en nog wat errors gevonden op een andere machine:
code:
1
2
3
4
| hdd: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdd: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
ide: failed opcode was: unknown
ide1: reset: success |
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Weet ik niet;
Als hij een blockfout heeft waardoor je een block slecht kan lezen, kan journaling je 'leven' redden (maw data is toch wel te vinden)
En misschien heeft het idd er niets mee te maken.
Als hij een blockfout heeft waardoor je een block slecht kan lezen, kan journaling je 'leven' redden (maw data is toch wel te vinden)
En misschien heeft het idd er niets mee te maken.
Pagina: 1