[XP] MSN wil niet verbinden

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09:29
Sinds gisteren had ik de nieuwste beta versie van MSN gedownload, maar sindsdien wil het programma niet meer conecten. Dus ik dacht licht aan de beta versie en daarna geuninstalled en MSN 7.5 weer geïnstalleerd, maar die kan ook niet meer verbinden.
Toen heb ik die standaard test gedaan van MSN en het geeft aan dat ik geen verbinding kan maken met de proxyserver en Key-Poorten. :/
Mijn computer is verbonden met een router maar alles werkt naar behoren, kan gewoon internetten en downloaden etc etc.
Wie kan me uit de brand helpen :'(

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Hoe zijn je firewall instellingen? Misschien zijn die veranderd, aangezien 7.5 aan geeft geen verbinding te kunnen maken. Is dit zo met alle accounts die je probeert of maar met 1 specifiek account? :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN horen niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen - ik ga je topic dus even verplaatsen. Ik heb ook je kick verwijderd, zou je dat niet willen doen binnen 24 uur? :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Harib-Bo misschien is deze site wat voor je.

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08 21:18
Ik weet eigenlijk wel zeker dat je tijd niet gesynchroniseerd staat, je moet je tijd ff syncen met windows time en dan kan je connecten. Ik vond het ook raar, maar na wat speurwerk was dit idd het probleem en de oplossing.

• Hari-Bo
Dat van de tijd klopt ja, maar ik kan niet synchroniseren met time.windows.com en time.nist.gov, want dan krijg ik de fout "Er is een fout opgetreden bij het opvragen van de status van de vorige synchronisatie. De RPC-server is niet beschikbaar" :?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• cruger
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Hier is ook msn http://webmessenger.msn.com/
Dan heb je dat vreselijke vlooie pakket msn 6, 7, 8 niet eens nodig.

Tweak!

• Hari-Bo
cruger schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:52:
Hier is ook msn http://webmessenger.msn.com/
Dan heb je dat vreselijke vlooie pakket msn 6, 7, 8 niet eens nodig.
Webmessenger ken ik wel ja, maar ik wil gewoon het programma gebruiken ivm textlog enzovoorts

Verwijderd

je kunt ook een ander programma gebruiken met logs zoals trillian/miranda/aMSN... die IMHO een heel stuk beter werken dan MSN messenger. Er is echt genoeg te vinden daarover hier op GoT. Als het daarmee niet werkt ligt het probleem zeer waarschijnlijk aan de instellingen van je proxy, router, internetverbinding.

• Hari-Bo
Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 23:27:
je kunt ook een ander programma gebruiken met logs zoals trillian/miranda/aMSN... die IMHO een heel stuk beter werken dan MSN messenger. Er is echt genoeg te vinden daarover hier op GoT. Als het daarmee niet werkt ligt het probleem zeer waarschijnlijk aan de instellingen van je proxy, router, internetverbinding.
Mijn proxy,router en internetverbinding kan het niet aan liggen, omdat op andere pc's die ook op dezelfde manier verbonden zijn wel gewoon MSN gebruikt kan worden.
Inmiddels kan de tijd wel gesynchroniseerd worden, maar dat wil ook nog niet helpen, ik zal die site helemaal doorspitten wat het nog meer kan wezen.

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08 21:18
Hari-Bo schreef op woensdag 18 januari 2006 @ 17:48:
Dat van de tijd klopt ja, maar ik kan niet synchroniseren met time.windows.com en time.nist.gov, want dan krijg ik de fout "Er is een fout opgetreden bij het opvragen van de status van de vorige synchronisatie. De RPC-server is niet beschikbaar" :?
Dit had ik ook vorige week, ik heb advanced time synchronizer gedownload en die synced ook pcies goed.
Pagina: 1