Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Hoi,

Ik ben redelijk nieuw in de bluetooth-wereld, maar ik heb ontdekt dat je je laptop via je gsm kunt verbinden en dan via je laptop smsjes enzo kan versturen, je adresboek opslaan en smsjes lezen etc.

best handig vind ik.
Nu welke software heb ik hier voor nodig? De pc link software van samsung? Of ondersteunt deze dit niet?
Of is er anders software die hier zeer goed voor is? indien ja, welke?
Moet ik dan ook nog eerst drivers installeren?

Alvast bedankt voor de hulp

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

Je hebt een bluetooth dongle nodig op je laptop, en de PC Studio software van samsung, die kun je op de website downloaden

• DaRuDa
Wat is een bluetooth dongle?

Mijn laptop heeft allessinds bluetooth in zich als het dat moet zijn :)

• DaRuDa
Rival24 schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:17:
Je hebt een bluetooth dongle nodig op je laptop, en de PC Studio software van samsung, die kun je op de website downloaden
Maar, jij zegt dus om de pimps en file manager van samsung te gebruiken, maar in het grote samsung D500 topic kan ik dit lezen:

Tips:

* Ik raad mensen aan om niet de software van samsung te gebruiken, dus pimps en file manager, want via dit prog werkt de Bleutooth een stuk langzamer en het is vaak moeilijk om de goeie instellingen te vinden!

Daarom is mijn vraag welke software dan eigenlijk?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

DaRuDa schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:19:
Wat is een bluetooth dongle?

Mijn laptop heeft allessinds bluetooth in zich als het dat moet zijn :)
Bijvoorbeeld een USB-stick waar je mee kunt bluetoothen ;) Maar als je laptop bluetooth heeft is dat ook goed. Download PC studio met de link die ik net gaf en de rest wijst zich redelijk vanzelf.
DaRuDa schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:21:
Maar, jij zegt dus om de pimps en file manager van samsung te gebruiken, maar in het grote samsung D500 topic kan ik dit lezen:

Tips:

* Ik raad mensen aan om niet de software van samsung te gebruiken, dus pimps en file manager, want via dit prog werkt de Bleutooth een stuk langzamer en het is vaak moeilijk om de goeie instellingen te vinden!

Daarom is mijn vraag welke software dan eigenlijk?
Ik heb alleen met pc studio gewerkt, en heb er weinig problemen mee gehad. Het klopt inderdaad dat bluetooth niet zo snel werkt met dit programma. Maar dat maakt verder niet zoveel uit als je alleen maar gaat sms'en en adresboek heen en weer sturen.

[ Voor 49% gewijzigd door Rival24 op 15-01-2006 12:25 ]

• DaRuDa
Voor foto's etc zal ik het ook gaan gebruiken denk ik.
En dit programma: http://global.mobileaction.com/product/product_Bluetooth.jsp

iemand daar al van gehoord

• DaRuDa
Ik ben ondertusse die pim en file manager aan het proberen, maar ik zit met het probleem dat ik bij de instellingen gewoon geen poort kan terugvinden...

• DaRuDa
Het werkt nu,
Enkel moet ik verbinding maken via mijn bluetooth software nu.
Via het programma rechtstreeks lukt het niet...
Pagina: 1