Ik heb een probleem.
Ik heb 2 versies van windows namelijk windows XP HOME en PRO
Eerst heb ik op mijn pc HOME geïnstalleerd.
Normalieter gaat alles dan goed maar de pc liep op onverklaarbare redenen permanent "vast"
MSN Messenger die aanstaat (zelf meteen na boot aangezet) kan ik nog wel betrekkelijk normaal gebruiken. Taakbeheer en alle .exe zijn niet meer te openen.
Ook "deze computer" kan ik niet meer in.
Ik zie dan alleen een wit scherm, met soms een zoeklamp en de andere keer alleen wit.
Ik heb al geprobeerd het probleem op te lossen met:
- memtest (geen problemen)
- advanced system tools (enkele kleine problemen maar mag niet baten)
Later heb ik besloten alles eraf te gooien en HOME opnieuw te installeren.
Het leek allemaal beter te gaan, maar de vastlopers kwamen na alles weer geïnstalleerd te hebben weer terug.
Toen PRO weer geïnstalleerd.
Dit ging prima en ik heb tot nu toe eigenlijk maar 1 vastloper gehad, maar dat was meer een "normale".
Ik krijg nu wel steeds een windows waarschuwing/error.
Zie de plaatjes...
Bij voorbaat dank.
Klik op de plaatjes om de tekst te kunnen lezen... (daarom zijn ze ook niet kleiner anders kun je het niet lezen!)

Ik heb 2 versies van windows namelijk windows XP HOME en PRO
Eerst heb ik op mijn pc HOME geïnstalleerd.
Normalieter gaat alles dan goed maar de pc liep op onverklaarbare redenen permanent "vast"
MSN Messenger die aanstaat (zelf meteen na boot aangezet) kan ik nog wel betrekkelijk normaal gebruiken. Taakbeheer en alle .exe zijn niet meer te openen.
Ook "deze computer" kan ik niet meer in.
Ik zie dan alleen een wit scherm, met soms een zoeklamp en de andere keer alleen wit.
Ik heb al geprobeerd het probleem op te lossen met:
- memtest (geen problemen)
- advanced system tools (enkele kleine problemen maar mag niet baten)
Later heb ik besloten alles eraf te gooien en HOME opnieuw te installeren.
Het leek allemaal beter te gaan, maar de vastlopers kwamen na alles weer geïnstalleerd te hebben weer terug.
Toen PRO weer geïnstalleerd.
Dit ging prima en ik heb tot nu toe eigenlijk maar 1 vastloper gehad, maar dat was meer een "normale".
Ik krijg nu wel steeds een windows waarschuwing/error.
Zie de plaatjes...
Bij voorbaat dank.
Klik op de plaatjes om de tekst te kunnen lezen... (daarom zijn ze ook niet kleiner anders kun je het niet lezen!)