De laptop geeft bij het invoeren van enkele tekens (dus niet bij alle) een extra letter of teken weer.. Dus als ik bijvoorbeeld "ipconfig /all" intik.... dan krijg ik "ipconfig- /all".... te zien of als ik bijvoorbeeld een zin intik "Hallo ik ben 24" krijg ik "Hallo ik ben 24g" te zien dus bij sommige tekens krijg ik er één teken gratis bij zonder daarvoor iets te doen. Dit is best wel irritant ik krijg dit onder DOS en het installeren van windows een mailtje opsturen een adres invoeren in de explorer je kan het zo gek niet bedenken.
De laptop is van een vriend die had er opeens zomaar last van en ik heb me echt suf gezocht naar update van de bios en dergelijke maja het betreft zo'n gare Paradigit Voyager laptop die hebben nog amper fatsoenlijke drivers voor da ding dus ik hoop dat iemand wél raad mee weet. En ook de bios blijkt ook van één of ander gaar merk te zijn weet alleen ff niet meer welk merk maar ook bij driverguide klagen mensen over de bios maker die helmaal geen updates en noch support levert...
ik hoop snel meer tips van jullie te horen alvast bedankt
De laptop is van een vriend die had er opeens zomaar last van en ik heb me echt suf gezocht naar update van de bios en dergelijke maja het betreft zo'n gare Paradigit Voyager laptop die hebben nog amper fatsoenlijke drivers voor da ding dus ik hoop dat iemand wél raad mee weet. En ook de bios blijkt ook van één of ander gaar merk te zijn weet alleen ff niet meer welk merk maar ook bij driverguide klagen mensen over de bios maker die helmaal geen updates en noch support levert...
ik hoop snel meer tips van jullie te horen alvast bedankt