Toon posts:

TV-kijken op je computer

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik nog geen tv op mijn kamer heb, maar wel een computer dacht ik erover om eens te kijken hoe duur je uit bent als je tv gaat kijken op je computer.
maar ik kan niet zoveel op internet vinden erover. en ik kan zeker geen kaart vinden die je nodig hebt hiervoor. op mijn kamer heb ik wel gewoon kabel-aansluiting en ik zoek dus een kaart die dat op mijn computer kan afspelen.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:04
Kijk eens naar de Haupauge kaarten Deze kosten maar iets van 60 euro ofzo :)

Verwijderd

www.alternate.nl heeft wat je zoekt. Onder kopje hardware->tv-kaarten.

Dit had je denk ik zelf toch ook wel kunnen vinden. O-)

• Ventrance
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-03-2022
Heel simpel eigenlijk. Wat je nodig hebt is een TV kaart.
TV-Kaarten

Dell XPS 13 9343

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 20:27
Ik vraag me echt af waar je dan gezocht hebt?... Ben je uberhaubt al eens naar een computerwinkel geweest en heb je gevraagd naar de mogelijkheden?

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-02 20:36
Bij Alternate nu een tv-kaartje van Pinnacle voor 20 euro. Ik heb hem pas gekocht en voor die 20,- is hij echt perfect. Mooi beeld (al zullen er echt wel kaarten zijn die het beter doen) en zelfs de software werkt ok.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:46

Exirion

Gadgetfetisjist

Carel schreef op zondag 15 januari 2006 @ 10:45:
Ik vraag me echt af waar je dan gezocht hebt?... Ben je uberhaubt al eens naar een computerwinkel geweest en heb je gevraagd naar de mogelijkheden?
Idd :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-02 20:36
Heb ook de Pinnacle PCTV stereo super ding. Time Shifting vind ik handig...

Maar ben je soms bij de Kruidvat geweest ofzo elke iets meer digitale winkel hefet TV kaartjes :X

Een paar winkels waar je ze zo kan halen:

Plaatselijke pc boer
Dixons
Dynabyte
Mediamarkt
Aldi (als er actie is)
Lidl (als er actie is)

Verwijderd

Ik had een andere vraag die ik denk ik hier wel wil posten.

Ik heb een aantal videobanden die ik wil digitaliseren, aangezien de kwaliteit ervan snel achteruit gaat. Nou ben ik gaan zoeken en mijn oog valt op de kaart van pinnacle van 20 euro. Wat mijn vraag was, hoe sluit je het geluid aan? ik heb zo'n blokje van scart naar 3x tulp, 1 voor beeld en 2 voor geluid, kan ik dit zo op de tv kaart aansluiten? Of sluit je het geluid aan op je geluiskaart en kan je dit software matig weer samenvoegen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 14:08 ]

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:46

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:07:
Ik had een andere vraag die ik denk ik hier wel wil posten.

Ik heb een aantal videobanden die ik wil digitaliseren, aangezien de kwaliteit ervan snel achteruit gaat. Nou ben ik gaan zoeken en mijn oog valt op de kaart van pinnacle van 20 euro. Wat mijn vraag was, hoe sluit je het geluid aan? ik heb zo'n blokje van scart naar 3x tulp, 1 voor beeld en 2 voor geluid, kan ik dit zo op de tv kaart aansluiten? Of sluit je het geluid aan op je geluiskaart en kan je dit software matig weer samenvoegen?
afhankelijk van het type TV-kaart, zul je het geluid òf in de TV-kaart moeten stoppen, òf in je line-in van je geluidskaart. In mijn geval betekend het dat ik het geluid in mijn line-in moet stoppen. Echter is het zo, dat de meeste TV-software het geluid gewoon mee opnemen (of dat moet je even instellen). Persoonlijk heb ik nooit zelf achteraf het geluid hoeven invoegen.

Hier staat tekst

Verwijderd

ja dat bedoel ik. in de software van de tv-kaart selecteer je dus gewoon je line-in van je geluikskaart?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, dit is wel heel erg basic. Je hebt er een TV kaart voor nodig en die installeer je zoals in de betreffende handleiding staat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.