Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bij welk bedrijf ben je het slechtst/beter af?

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Laatst was er een dag of twee een plek op het AD waar je kon aangeven wie de slechtste werkgever is in Nederland.
De pagina liep vrij snel vol en is uiteindelijk verwijdert.
Ik vraag me af of het hier ook zo gaat?
Mag ik als individu geen uiting geven aan onvrede die sterk aanwezig is mbt de relatie tot mijn werkgever?
Of ik dat nu op een feestje doe of op een plek van samenkomst op het internet zoals hier op GOT, maakt toch niet uit?!

Mijn antwoord op de vraag:

Ik werk bij ********* en heb het daar echt slecht!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 13:15 ]

Verwijderd

Waarom?

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me juridisch gezien niet verstandig om meer te zeggen dan dat ik het daar slecht heb.
Dat moeten jullie ook niet doen. De plek op het AD is immers ook verwijderd. En wie weet wie daar achter zit???

Ben gewoon benieuwd welke bedrijfsnaam de lijst gaat aanvoeren in dit draadje.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 06:18 ]

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 21:42

zomertje

Barisax knorretje

Dan kun je beter een poll maken met een aantal bekende bedrijfsnamen (of misschien die mensen aangeven) dan kunnen mensen anoniem stemmen (maar ook de boel vervalsen natuurlijk)

Of dit draadje echt zin heeft, ik vraag het me af. Als je ontevreden bent moet je met je werkgever gaan praten of gaan solliciteren :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-11 20:05
http://www.telegraaf.nl/b...kgever_niet_van_hier.html

Tevredenheidsonderzoek onder ruim 25.000 Nederlandse werknemers sept. '05:

Afbeeldingslocatie: http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01031/werkgevers_1031361g.jpg

Je bent echt niet de enige die het 'slecht' heeft. Als je vindt dat je het slecht hebt pas je denk ik niet meer daar waar je zit en kun je beter verder om je heen gaan kijken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Mag ik als individu geen uiting geven aan onvrede die sterk aanwezig is mbt de relatie tot mijn werkgever?
Op zich mag je dat best, we leven immers in een vrij land. Echter, als je ongenuanceerd rant op een werkgever zal dat niet in dank worden afgenomen. Daarbij wordt slechts het verhaal van de werknemer verteld, dat van de werkgever hoor je niet.

Dat een bedrijf niet positief uit zo'n test komt wilt ook niet zeggen dat alle werknemers er zonder plezier werken. Sowieso moet je je eerst verdiepen in de vragen die gesteld zijn om er inhoudelijk iets van te zeggen. Als je het echt slecht hebt bij een werkgever moet je er zelf wat aan doen voordat je er publiekelijk over gaat klagen imho.

Verwijderd

Topicstarter
Dat een bedrijf niet positief uit zo'n test komt wilt ook niet zeggen dat alle werknemers er zonder plezier werken. Sowieso moet je je eerst verdiepen in de vragen die gesteld zijn om er inhoudelijk iets van te zeggen.
SmartDoDo schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:04:Als je het echt slecht hebt bij een werkgever moet je er zelf wat aan doen voordat je er publiekelijk over gaat klagen imho.
Ik voel me nu nog met de rug tegen de muur staan en zij lijken dat te voelen.
Ik word voor dezelfde funktie weggezet bij een bank als support 1e lijns en krijg € 500.-- minder dan anderen van ******* die daar gelegerd zijn.

Ben ik zo waardeloos dan als gereintegreerde Windows-mongool?
Zij blijven dat vooral in herinnering brengen tijdens eindejaarsgesprekken en andere dialogen.

Ik vind dat immoreel een verwerpelijk.

De klant neemt mijn diensten nl voor hetzelfde bedrag af als die van mijn collega's.

Ik vind een dergelijke aanpak weerzinwekkend en slecht en stel vast dat het bij de bedrijfscultuur hoort.

Ik wil deze tendens echt aan de orde stellen hier want ik vind een bedrijf die zo handelt misdadig.

Ik bedoel.....de klant betaalt voor mij geen ander bedrag!!! Hij betaalt voor mijn behaalde resultaten qua studie en mijn funktioneren.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 13:15 ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:17:
Ik voel me nu nog met de rug tegen de muur staan en zij lijken dat te voelen.
Ik word voor dezelfde funktie weggezet bij een bank als support 1e lijns en krijg € 500.-- minder dan anderen van Centric die daar gelegerd zijn.

Ben ik zo waardeloos dan als gereintegreerde Windows-mongool?
Zij blijven dat vooral in herinnering brengen tijdens eindejaarsgesprekken en andere dialogen.
Als je ze in functioneringsgesprekken en beoordelingsgesprekken niet duidelijk kunt maken dat je net zo goed bent als de collega's die niet gereïntegreerd zijn, kun je je afvragen of het niet verstandig is op zoek te gaan naar een andere werkgever. Werken is niet alleen geld verdienen maar ook leven en dat laatste wil je met meer plezier doen dan ik je in dit topic vind uitstralen ;)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Wat let je om op monsterboard wat anders te zoeken en te solliciteren? Vertrouwen in je huidige werkgever heb je toch niet meer..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Exirion
  • Laatst online: 11:57

Exirion

Gadgetfetisjist

axis schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:24:
Wat let je om op monsterboard wat anders te zoeken en te solliciteren? Vertrouwen in je huidige werkgever heb je toch niet meer..
Ja, met klagen kom je niet echt verder. Je hebt er weinig aan als mensen hier komen vertellen dat ze het ook zo slecht hebben of zelfs zeggen dat jij idd bij een kutbedrijf werkt. Ga wat anders zoeken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
axis schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:24:
Volgens mij is het bedoeling van het topic dan ook dat hij een schifting op monsterboard kan maken waar hij niet moet gaan solliciteren ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me gewoon af of het een algemeen verschijnsel is en ik gewoon niet zo moet zeiken?

• Exirion
  • Laatst online: 11:57

Exirion

Gadgetfetisjist

Het is niet m'n bedoeling om op de man te spelen, maar eerlijk gezegd had ik van iemand van jouw leeftijd een andere opstelling verwacht. Het komt erg gefrustreerd en een tikkeltje onvolwassen over. Als jij werklijk te goed bent voor je huidige baan dan zal een andere werkgever dat wel juist kunnen inschatten. Solliciteren dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Exirion schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:37:
Het is niet m'n bedoeling om op de man te spelen, maar eerlijk gezegd had ik van iemand van jouw leeftijd een andere opstelling verwacht. Het komt erg gefrustreerd en een tikkeltje onvolwassen over. Als jij werklijk te goed bent voor je huidige baan dan zal een andere werkgever dat wel juist kunnen inschatten. Solliciteren dus.
Kijk....hier heb ik iets aan.

Onvolwassen zeg je....daar zit iets in. Heb nl vrij lang stilgestaan. Vandaar dat reintegratie-verhaal.

Merk alleen wel dat ik beter kan gaan liegen over mijn verleden dan dat ik open kaart speel.
Ik heb echt ongelooflijk hard gestudeerd om uit de shit te komen en dat weten ze maar al te goed!

En op zaken als misbruik blijf ik sowieso heel primair reageren alleen snappen ze dit niet.

Ik heb echt een inhaalslag verwezenlijkt waar je je vingers bij kunt aflikken, en dat ik geen vooropleiding had heb ik maar al te goed gemerkt!!!

Ik vind wel dat ik nu op nivo kan funktioneren en wil daar passend voor beloond worden en heb daar ook om gevraagd.

Het lompe antwoord wil je gewoon echt niet horen.

In zijn algemeenheid vraag ik me dus af of dit een normale manier van handelen is bij de werkgevers.

Moet ik me extra bewijzen ofzo, als iemand die pas later is gaan studeren?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2006 11:56 ]

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 11:50:
[...]

Kijk....hier heb ik iets aan.

Onvolwassen zeg je....daar zit iets in. Heb nl vrij lang stilgestaan. Vandaar dat reintegratie-verhaal.

Merk alleen wel dat ik beter kan gaan liegen over mijn verleden dan dat ik open kaart speel.
Ik heb echt ongelooflijk hard gestudeerd om uit de shit te komen en dat weten ze maar al te goed!

En op zaken als misbruik blijf ik sowieso heel primair reageren alleen snappen ze dit niet.

Ik heb echt een inhaalslag verwezenlijkt waar je je vingers bij kunt aflikken, en dat ik geen vooropleiding had heb ik maar al te goed gemerkt!!!

Ik vind wel dat ik nu op nivo kan funktioneren en wil daar passend voor beloond worden en heb daar ook om gevraagd.

Het lompe antwoord wil je gewoon echt niet horen.

In zijn algemeenheid vraag ik me dus af of dit een normale manier van handelen is bij de werkgevers.

Moet ik me extra bewijzen ofzo, als iemand die pas later is gaan studeren?
Je moet je tijd niet verdoen aan dit topic, maar gewoon gaan rondneuzen op sites zoals monsterboard ;)

Het is al in het ICT thread gezegd. Je wordt onderbetaald en moet gewoon lekker gaan solliciteren.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

De perfecte job bestaat niet en het gras lijkt altijd groener aan de overkant.

Ik heb reeds in een stuk of zeven bedrijven gewerkt en bijna overal wordt geklaagd, gevloekt of worden mensen gek van de stress. Het hangt ook van persoon tot persoon af, sommige mensen hoor ik een kwart van de tijd klagen dat ze te veel werk hebben. Wel, in plaats van te kletsen en te klagen zouden ze beter verderwerken, dan raken ze misschien wél op schema.

Ik daarentegen heb graag veel werk, het houdt je geest scherp en je lichaam in conditie. :) Verder moet je proberen om verbaal sterk te staan en te doen wat van je verwacht wordt. Als je het niet eens bent met je baas: toch luisteren, hij heeft altijd gelijk. ;) Ik heb ook graag dat mensen naar me luisteren, als het toch fout gaat is het mijn verantwoordelijkheid.

Te veel of te hard werk? Je hebt slechts twee handen en je kan geen tijd toveren, als het werk niet af raakt moeten er mensen bijkomen. Als je werkt volgens hetgeen in je contract staat kan niemand je iets verwijten, en zeker niet als je meer doet (overuren ed.).

Veel succes verder, misschien is het écht slecht waar je werkt, en anders leer je het wel na enkele bedrijven. ;)

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-11 15:16
Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:10:
De perfecte job bestaat niet en het gras lijkt altijd groener aan de overkant.
Amen O-)

wijze woorden

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Hier precies hetzelfde geval...
Wel meer verdienen dan TS maar het bedrijf komt gemaakte afspraken niet na.
Even een kleine toelichting:

... .

En waarom vraagt de bank erom?
Omdat de financiele situatie niet klopt,
eerst zegt het werk je krijgt dit salaris en later...

Zo erg zelfs dat ik momenteel om deze reden mijn hypotheek niet rondkrijg.
Ik dacht dat het een goed bedrijf was met de zaken goed voor elkaar, ze maken gewoon misbruik van je...

Je snapt me best als ik nu zeg dat ik druk aan het solliciteren ben. toch?

[ Voor 95% gewijzigd door Security op 16-01-2006 13:09 ]

Verwijderd

Daarvan even afgezien, ik zou jou als persoon nooit aannemen als ik wist dat je een werkgever publiekelijk zo neerzet. Dit zijn zaken die je echt niet zomaar moet gaan spuien, voor je carriere niet zeker niet verstandig. Zijn dergelijke primaire acties in je werk soms de aanleiding dat je minder salaris ontvangt? Zoja, dan weet je waar je aan moet werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 12:59 ]

• Security

Security

it's just me

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:58:
Daarvan even afgezien, ik zou jou als persoon nooit aannemen als ik wist dat je een werkgever publiekelijk zo neerzet. Dit zijn zaken die je echt niet zomaar moet gaan spuien, voor je carriere niet zeker niet verstandig.
over wie hebben we het hier?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:36

TheVMaster

Moderator WOS
Security schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:47:
Hier precies hetzelfde geval...
Wel meer verdienen dan TS maar het bedrijf komt gemaakte afspraken niet na.
Even een kleine toelichting:

[.....verhaaltje....]

En waarom vraagt de bank erom?
Omdat de financiele situatie niet klopt,
eerst zegt het werk je krijgt dit salaris en later...
Krijg je veeeeeeeeel minder..

Zo erg zelfs dat ik momenteel om deze reden mijn hypotheek niet rondkrijg.
Ik dacht dat het een goed bedrijf was met de zaken goed voor elkaar, ze maken gewoon misbruik van je...

Je snapt me best als ik nu zeg dat ik druk aan het solliciteren ben. toch?
Ik werk ook voor Centric en ik vind toch dat ik het best leuk voor elkaar heb daar, natuurlijk kan het salaris hoger. Maar is het gras bij de buren niet altijd groener?

Verwijderd

Security schreef op maandag 16 januari 2006 @ 12:59:
[...]

over wie hebben we het hier?
Ramgi, omdat hij de werkgever bij naam op het forum plaatst.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 13:01 ]

• Security

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:00:
[...]

Ik werk ook voor Centric en ik vind toch dat ik het best leuk voor elkaar heb daar, natuurlijk kan het salaris hoger. Maar is het gras bij de buren niet altijd groener?
niet altijd vision...
maar zeg nou zelf?
als je dit zo leest... :'(

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 21:06

-TAZZ-

X

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 05:58:
Laatst was er een dag of twee een plek op het AD waar je kon aangeven wie de slechtste werkgever is in Nederland. De pagina liep vrij snel vol en is uiteindelijk verwijdert. Ik vraag me af of het hier ook zo gaat? Mag ik als individu geen uiting geven aan onvrede die sterk aanwezig is mbt de relatie tot mijn werkgever? Of ik dat nu op een feestje doe of op een plek van samenkomst op het internet zoals hier op GOT, maakt toch niet uit?!

Mijn antwoord op de vraag:

Ik werk bij Centric en heb het daar echt slecht!
Zonder motivatie schreeuwen dat Centric een K*T werkgever is is wel erg makkelijk.

Dat collega's 500,- meer verdienen dan jij kan natuurlijk afhangen van vele factoren zoals opleiding, werkervaring, houdigen/opstelling, etc. Wat daar het verschil is kunne we op GoT natuurlijk nooit controlleren.

En als je het dan zo slecht hebt waarom zoek je niet een werkgever die je wel waardeert en wil betalen wat jij vindt dat je waard bent. Maar pas op het gras bij de buren lijkt altijd minder geel. Ik heb inmiddels heel wat collega's naar concurenten zien vertrekken en veel komen na 1-2 jaar weer terug omdat het bij de buren toch niet zo rooskleurig was als vooraf was gemeld.

En welke werkgever is dat dan ........... juist Centric.

PS. Misschien is het niet zo slim om dit soort topics te beginnen terwijl je identiteit via je profiel eenvoudig te achterhalen is. Lijkt me geen goede start van je volgende functioneringsgesprek.

[ Voor 26% gewijzigd door -TAZZ- op 16-01-2006 13:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:00:
[...]

Ramgi, omdat hij de werkgever bij naam op het forum plaatst.
Dat komt toch wel vaker voor? En mijn identiteit probeer ik ook echt niet te verbergen hoor.
Zou wel weten hoe dat moet maar heb een beetje maling aan het anonieme!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 13:05 ]

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:15

Basszje

Reisvaap!]

Beetje nutteloos topic dit lijkt mij. Het ligt ook 100% aan de eigen beleving van een goede werkgever. En bovendien zijn er meer werkgevers in Nederland dan de top van de grote bedrijven ( hell de grootste werkgever van Nederland is het MKB ! ), dus wat let je om iets anders te gaan zoeken?

Daarnaast zie ik Cap Gemini als een bedrijf staan met een hoop tevreden mensen. Dat zal best kunnen, maar ik weet dat ik *persoonlijk* het een verschrikkelijke werkplek zou vinden. Zoveel mensen zoveel eisen moet je maar denken. Mijn huidige werkgever vind ik dan helemaal top, terwijl niet iedereen zo zou oordelen.

Je mag wel klagen over een werkgever, ook publieklijk maar hou je eigen belangen en dat van een werkgever in je achterhoofd. Ongefundeerd en uit persoonlijke situatie afgeven lijkt mij niet bijster handig. Ernstige misstanden kan je overigens beter opnemen bij een vakbond, afdeling P&O of weet ik veel waar.

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Security schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:02:
[...]

niet altijd vision...
maar zeg nou zelf?
als je dit zo leest... :'(
wat ik zelf denk...het gras bij de buren is altijd groener :) ik formuleerde het hierboven alleen iets anders :)

Maar goed...ik heb het naar me zin bij Centric....jij niet..dan moet je wat anders zoeken?

• Security

Security

it's just me

Je snapt me best als ik nu zeg dat ik druk aan het solliciteren ben toch?
Ik heb het naar mijn zin maar afspraken niet nakomen vind ik niet kunnen...

• -TAZZ-
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 21:06

-TAZZ-

X

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:03:
[...]
Dat komt toch wel vaker voor? En mijn identiteit probeer ik ook echt niet te verbergen hoor.
Zou wel weten hoe dat moet maar heb een beetje maling aan het anonieme!
Was maar een tip zodat je werkgever in dit topic geen reden kan zien tot beeindiging van je contract wegens verstoorde arbeidsrelatie. Zomaar een tip van collega tot collega.

En denk niet dat ze er niet achter komen. Een collega had in 3 dagen de directie aan de telefoon vanwege een website om personeel te werven voor Centric. Is overigens in goed overleg wel goed gekomen.

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op zondag 15 januari 2006 @ 05:58:
Of ik dat nu op een feestje doe of op een plek van samenkomst op het internet zoals hier op GOT, maakt toch niet uit?!
Om deze vraag voor wat betreft Werk en Inkomen te beantwoorden:
Wag mag er hier dan niet?
• Dissen, afzeiken of 'roddelen'. Een topic als "wie vindt werkgever X ook zo'n rukbedrijf" of vergelijkbare kwesties gaat de vullisbak in.
Dat lijkt wellicht te neigen naar censuur of inperking, maar is het absoluut niet. Wat daar staat is een verlengde van de algemene policy van GoT:
Kortom, we willen geen kwetsende uitlatingen tegenover andere bezoekers, de crewleden of derden zien. Wees in ieder geval voorzichtig als je jezelf in een gevoelig onderwerp stort zoals: Asielzoekersbeleid, allochtonen vs. autochtonen en dergelijke onderwerpen. Met dit soort onderwerpen is het heel belangrijk dat je niet alleen je mening geeft, maar deze ook steekhoudend onderbouwt en netjes onder woorden brengt zeker als jouw mening niet strookt met die van anderen.
Het verschil tussen flames en trolls enerzijds en een gezonde discussie anderzijds zit meestal enkel in taalgebruik en beargumentering. Als ik dit topic gisteren had gezien had er direct een dik hangslot op gehangen omdat je topicstart simpelweg een dikke flamebait was en nog steeds is, je geeft er namelijk alleen maar aan dat bedrijf X kut is en licht niet eens een klein beetje toe waarom.

Omdat er met dank aan de WI-regulars ( O+ ) alsnog een aardig gezonde discussie is ontstaan kan het topic wmb nog wel even doorgaan, maar ook in jouw geval vraag ik me toch af of een zoektocht en wellicht een post in Ervaringen bij ICT dienstverleners je niet meer goeds had gedaan dan dit losse topic ;)

Alles hierboven terzijde overigens ken ik ook iemand die bij Centric werkt waarvan z'n eigen management 'm zo ongeveer was vergeten nadat ie al ruim 5 jaar bij dezelfde klant zat. Tis zeker niet altijd een prachtige werkgever, maar ik heb dezelfde verhalen gehoord bij AtosOrigin, LogicaCMG en PinkRoccade/Getronics ;)

Andere vriend van me is net opgestapt bij Getronics omdat ie na 6 jaar nog maar ergens rond de 1600 per maand bruto zat, en een collega op m'n huidige werkplek krijgt al strak 5 jaar welzeker 5 tientjes per maand per jaar salarisverhoging bij Atos Origin, die zit al rond de 2k of zo.

Zuiver gezien zijn alle detacheerders kut als je carriere wil maken en/of goed verdienen maar niet voorzien bent van een absolute bereidheid om over lijken te gaan om daar te komen :Y)

Professionele website nodig?

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
-TAZZ- schreef op maandag 16 januari 2006 @ 13:27:
[...]

Was maar een tip zodat je werkgever in dit topic geen reden kan zien tot beeindiging van je contract wegens verstoorde arbeidsrelatie. Zomaar een tip van collega tot collega.

En denk niet dat ze er niet achter komen. Een collega had in 3 dagen de directie aan de telefoon vanwege een website om personeel te werven voor Centric. Is overigens in goed overleg wel goed gekomen.
Ik ben eigenlijk nog steeds nieuwschierig naar de argumenten van de TS. Jammer dat er geen reactie meer komt, of zou hij misschien een telefoontje hebben gehad van Oom Henny? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 16-01-2006 16:23 ]

• Security

Security

it's just me

TheVisionMaster schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:16:
[...]

Ik ben eigenlijk nog steeds nieuwschierig naar de argumenten van de TS. Jammer dat er geen reactie meer komt, of zou hij misschien een telefoontje hebben gehad van Oom Henny? O-)
Misschien omdat TS het druk heeft?

Verwijderd

Security schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:25:
[...]

Misschien omdat TS het druk heeft?
Of omdat die even naar het kantoor moest komen voor een stevig gesprek ...

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze maar eens bellen.....het is volstrekt stil aan hun kant.

Maar ik ga me toch maar richten op het solliciteren.

Die negatieve energie haalt me straks nog onderuit.

I rest my case en doe aan dit draadje niet meer mee om gezondheidsredenen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 16:40 ]

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:11
@TS

Ik zag dat je er zo maar wat in was gerolt, juist door een dergelijke baan aan te nemen vergroot jij je kansen in de vorm van aantoonbare werkervaring. En dat je leergeld betaald in de vorm van een matig bepaalde baan zou ik als ik jou was echt op de koop toenemen. Zelf verdien ik ook een pak meer (1500 pm bruto) in een vak wat ik eigenlijk niet ambieer, en zou zeker voor een 1300 pm een baan aannemen als dit me aangeboden wordt. 2 jaar zoiets doen + certificaten en je zit geramd om flink door te groeien.

Verwijderd

Topicstarter
heb al MCSA200 + 2003 en itil en een module met een examen afgerond richting engineering..

Ik word geramd en zit het nog steeds niet....hoeveel certificaten denk jij aan??

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:53:
heb al MCSA200 + 2003 en itil en een module met een examen afgerond richting engineering..

Ik word geramd en zit het nog steeds niet....hoeveel certificaten denk jij aan??
Denk je wel aan je gezondheid? O-)

Verwijderd

Topicstarter
Ja....weet het....moest ff >:) kon het niet laten :*)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 16:57 ]

Verwijderd

Mijns inziens is het geen wonder dat sommige mensen hier slecht betaald worden.

Mijn baas (ook CENTRIC) betaald me ook niet on de hele dag op een forum te zitten...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2006 17:00 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
oewww...er komt zo een heftige reactie :p ik voel het... ohwww...hij staat boven die van mij })

[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 16-01-2006 17:00 ]

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:59:

Mijn baas (ook CENTRIC) betaald me ook niet on de hele dag op een forum te zitten...
Ik krijg extreem goed betaald en ik ben zelfs crew hier :+

Maaruhm, bedankt voor je bijdrage maar echt constructief is het niet he, dit noemen we nu een flamebait :)

[ Voor 28% gewijzigd door curry684 op 16-01-2006 17:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 16 januari 2006 @ 16:59:

Voordat je weer een edit eroploslaat ff een quote......

Jij post nu pas je eerste postje dus volgens mij ben jij HENNY.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
curry684 schreef op maandag 16 januari 2006 @ 17:03:
[...]

Ik krijg extreem goed betaald en ik ben zelfs crew hier :+

Maaruhm, bedankt voor je bijdrage maar echt constructief is het niet he, dit noemen we nu een flamebait :)
Kan hij ook niets aan doen ;) hij komt uit Groningen.....

• curry684

curry684

Bij nader inzien maar op slot, even wat uitzoeken en het topic gaat toch niet echt nuttig meer worden met dit soort vervuiling.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.