Beste Tweakers,
Aan de hand van verschillende Toshiba bronnen heb ik enkele vragen over de Toshiba Tecra A4. Er wordt namelijk over verschillende systeemspecificaties gesproken (soms zelfs binnen 1 pagina!) en zou daarom wel graag willen weten wat deze laptop nu eigenlijk aan boord heeft. Des te meer ik zoek en lees, des te onduidelijker het wordt (helaas geen review te vinden van deze laptop).

De tegenstrijdige punten:
Ook wil ik graag weten of de interne Intel 2200BG kaart te vervangen is voor een Intel 2915ABG kaart.
Dit was het eerst (nou ja)... Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen met deze vragen!
Alvast bedankt hiervoor (en het lezen van het hele verhaal)
Aan de hand van verschillende Toshiba bronnen heb ik enkele vragen over de Toshiba Tecra A4. Er wordt namelijk over verschillende systeemspecificaties gesproken (soms zelfs binnen 1 pagina!) en zou daarom wel graag willen weten wat deze laptop nu eigenlijk aan boord heeft. Des te meer ik zoek en lees, des te onduidelijker het wordt (helaas geen review te vinden van deze laptop).

De tegenstrijdige punten:
- DDR RAM vs DDR2 RAM (en op welke snelheden)
- wel of geen Trubrite scherm (op sommige productfoto's zie je wel een weerspiegeling in het scherm)
- ATI Mobility Radeon X600SE met 64MB, 128MB of 256MB (128MB VGA + 128MB system)
- ATA6 HDD vs SATA HDD
- maximale accutijd van 2:38 uur (MobileMark) vs 3:00 uur (MobileMark)
- wel of geen Express Card slot
- PCI Express bus vs AGP bus
- wel of geen 6 Multimedia Knoppen (niet te zien op productfoto's!)
Ook wil ik graag weten of de interne Intel 2200BG kaart te vervangen is voor een Intel 2915ABG kaart.
Dit was het eerst (nou ja)... Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen met deze vragen!
Alvast bedankt hiervoor (en het lezen van het hele verhaal)
[ Voor 21% gewijzigd door _Brake_ op 15-01-2006 05:27 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4