Downsides HTC Universal?

Pagina: 1
Acties:

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Hey,

Aangezien mijn Nokia9500 toch niet zo leuk meer is als ik ooit had verwacht (sloom, incompatible, symbian, etc) ben ik op zoek gegaan naar een Windows Mobile telefoon.
Nu heb ik al flink rondgezocht, en eigenlijk kom ik elke keer terug op de HTC Universal (T-Mobile MDA Pro), en ik denk ook haast wel dat ik die ga kopen.
Ik wil echter niet als ik dat ding heb weer allerlei mankementen tegenkomen zoals bij mn nokia (zou voor kunnen programmeren -> symbian C++ is bagger, en java is sloom, zou wifi aankunnen -> meeste wifi dingen kan die niet aan).
Daarom aan jullie de vraag of jullie misschien nog mankementen weten waar je niet zo op zou komen, en die ik toch in overweging moet nemen voor ik dit ding koop

Alvast heel erg bedankt,
TB

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Verwijderd

Tja... heb gewerkt met een MDA Compact en MDA Vario. Beide hebben ze problemen. Ze zijn af en toe traag, onstabiel (windows...), onlogisch (programma's blijven in het geheugen als je ze afsluit), en moeilijk in te stellen (GPS Bluetooth muis werkend krijgen met TomTom duurt een eeuwigheid). Daarnaast is het belgeluid niet op het niveau van een simpele Nokia. Als je een echte tweaker bent, veel geduld hebt, en er niet volledig van afhankelijk bent (ivm instabiele windows), kun je er heel veel plezier van beleven aangezien er qua functies op dit moment geen beter apparaatje te vinden is. Overigens komen er binnenkort nieuwe Nokia's en een Fujitsu-Siemens (juli) uit die ook goed zijn (Nokia N81, Fujitsu Siemens T830).

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-11-2025
Mwja, die nieuwe nokia toestellen vind ik maar niks, ben volledig op dat Symbian crap uitgekeken ;)

Maar hoe bedoel je dat belkwaliteit slechter is ? Valt dat echt op ?

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:42

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
tja.. ik heb een MDA Compact, en je merkt dat het geluid een stuk zachter/minder scherp is dan bij een willekeurige iets-luxere nokia, of een sony ericsson toestel... een headset die je er standaard bij krijgt verhelpt dat probleem :)..

Home Assistant Configuratie V&A

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

De MDA Compact staat echter ook niet echt bekend hierom. De HTC Wizard overtreft zijn 'voorganger' hier echter duidelijk in. De HTC Universal zal hier ook wel niet al teveel van afwijken.

[ Voor 24% gewijzigd door Eggy op 15-01-2006 01:35 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60