Jaren geleden zou ik je vierkant hebben uitgelachen als je me had verteld dat ik ooit in een Opel zou rijden. Totdat ik een maand of wat geleden de GTC zag. Mijn eerste mooie Opel ervaring... Ik wissel dus van baan en kon een nieuwe tuutuut uitkiezen. Tsjaa...guesss...
Geholpen door de ondergaande zon aan de Linge Waal.

Ik ben zowel met de auto als deze foto's blij. Voor mij de eerste keer dat ik een auto-shoot doe, dus commentaar is welkom.
BTW: de kleur van de auto is Pannacotta. Dat is een lastige kleur om te omschrijven. Champagne/platina komt het dichtste in de buurt. Het is een dubbel-metallic lak en met ander licht lijkt ie weer aan andere kleur te hebben. Erg mooi (vind ik vooral zelf dan); weer eens wat anders als zilver of rood.
Geholpen door de ondergaande zon aan de Linge Waal.

Ik ben zowel met de auto als deze foto's blij. Voor mij de eerste keer dat ik een auto-shoot doe, dus commentaar is welkom.
BTW: de kleur van de auto is Pannacotta. Dat is een lastige kleur om te omschrijven. Champagne/platina komt het dichtste in de buurt. Het is een dubbel-metallic lak en met ander licht lijkt ie weer aan andere kleur te hebben. Erg mooi (vind ik vooral zelf dan); weer eens wat anders als zilver of rood.
Mac Mini M4Pro | MS Surface Pro 9 | Canon 1Dx III | Bambu Lab H2C | BMW K1600 GTL