A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Foto's zijn ook prima, alhoewel ik persoonlijk denk dat er teveel afleidende achtergrondelementen aanwezig zijn. De focus (in de figuurlijke zin) ligt nu minder op de auto.

Voor de rest ben ik wat bevooroordeeld want ik heb deze zomer bij GM Belgium gewerkt en zag dus de hele dag niets anders dan Astra's (en de nieuwe Astra Twintop
Mooie auto in ieder geval, proficiat
Bij 6 vind ik het wel spijtig dat de achterkant niet goed uitkomt. Ik kan het niet goed uitleggen maar de vorm komt er niet goed uit. Ook zou ik het stukje boom linksboven nog wegsoepen.
Ik weet niet of je je nummerplaat verborgen wou houden maar in de eerste foto's staat hij er nog in volle glorie op
Verder vind ik bij 2 de schuine horizon wat storend omdat de auto er minder uitspringt dan bij de andere met schuine horizon (waar ik het dan weer mooi vind). Daardoor stoort het me wat.
[ Voor 45% gewijzigd door Admiral Freebee op 14-01-2006 23:53 ]
Ik zag het een beetje te laat, maar eigenlijk weet ik niet eens waarom ik zoveel moeite heb gedaan om 'm steeds weg te halen. Ik denk omdat je dat zoveel ziet. Maar het is een liesbaque dus als je 'm opvraagt bij de RDW kom je bij de leasemaatschappij in Assen uit... Ik ben benieuwd wat iemand ermee kan.Admiral Freebee schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 23:44:
Ik weet niet of je je nummerplaat verborgen wou houden maar in de eerste foto's staat hij er nog in volle glorie op
Wat betreft die 'scheve' foto: ik lette op de auto, dus die staat naar mijn idee prima en de schuine horizon heeft in dit geval pech.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Overigens kan ik ook geen (semi-)professionele mening geven want ondanks mijn interesse voor digitale fotografie heb ik nog niet de middelen noch de tijd gehad om mij er serieus mee bezig te houden
Ik hou het dus maar op een gevoel.
Ik zie net dat het hulsttakje in mijn icon wel eens weg mag
[ Voor 13% gewijzigd door Admiral Freebee op 15-01-2006 00:10 ]
Ik zal er in het vervolg beter op letten. Misschien is het vanwege mijn blijdschap met de auto dat ik automatisch daar meer op let dan op de rest. Nuttig commentaar dus.Admiral Freebee schreef op zondag 15 januari 2006 @ 00:07:
Misschien wel pech voor de horizon maar mij stoort het wel een beetje, maar voor de rest vind ik de foto's wel top.[/offtopic]
Waar is foto 3 eigenlijk?
[ Voor 8% gewijzigd door inquestos op 15-01-2006 01:07 ]
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Wie het weet mag het zeggen...hou het op dementie...inquestos schreef op zondag 15 januari 2006 @ 01:07:
Waar is foto 3 eigenlijk?
edit
ah kzie het al in je sig.. sorry my mistake.
[ Voor 64% gewijzigd door Heaget op 15-01-2006 10:59 ]
Alleen #2 vind ik "naar" om naar te kijken, scheve auto, scheve horizon.
www.casarodriguillo.com
..of is deze, zoals het een opel betaamt, nog steeds lelijk?
Inderdaad...net als de gewone Astra's. Een gemiste kans naar mijn idee. De buitenkant ziet er redelijk uitbundig uit en de binnenkant is dan weer zo gewoontjes...te kaal en te strak naar mijn idee. Maar hij zit lekker, en rijdt erg lekker...DeFeCt schreef op maandag 16 januari 2006 @ 11:05:
..of is deze, zoals het een opel betaamt, nog steeds lelijk?
Hetgeen ook enigzins storend is zijn die lijnen in de ondergrond, maar verder top, een van de betere autoshoots die ik tot nu toe heb gezien.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.