Toon posts:

Uploaden naar eigen webserver via site

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik had een vraagje, misschien al een topic over maar ik kon het niet vinden..

ik heb nu mn eigen webserver met een klein sitetje erop,
tis gewoon een oud bakkie met 40gb

maar omdat het bestanden delen via msn zo traag gaat en email maar max 10mb kan versturen lijkt het me handig om via die server te werken.

is het dan mogelijk om een functie op mn site te zetten dat je een bestand vanaf een andere pc via die site kan uploaden naar mijn server?

alvast bedankt

edit: nog ff vergete te vermelden, ik wil het graag via die site zodat meerdere mensen makkelijk mij bestanden kunnen sturen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2006 22:26 ]

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Ja dat kan. Maar heb je zelf al gezocht want dit lijkt verdacht veel op een script request.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat is nu de bedoeling van dit topic? Wil je dat wij een script voor je gaan schrijven? Wil je dat we je een kant en klaar script aanwijzen? Of wil je simpelweg uitleg hoe je dit kunt doen? In dat laatste geval zullen we toch echt moeten weten met welke software en welke programmeertaal je wil werken, en bovendien wat je zelf al geprobeerd hebt om tot een oplossing te komen.

Heb je P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic al doorgelezen, en dan met name P&W FAQ - De "quickstart"? Zo nee: doe dat dan nu even, en pas je topicstart aan conform die richtlijnen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• remyblok
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-03 10:20
Is het niet makkelijker om een FTP-server erop te zetten (uitgaande dat de server in je iegen beheer is)? Zo niet dat zal je met PHP ofzo moeten gaan stoeien. De PHP-manual is makkelijk begrijpbaar en in de user-comments zijn veel handige tips te vinden. Ook Google is je vriend. 2e link is al naar hotscripts, nog makkelijker.