Deus Ex walktroughs.

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik zoek een Nederlandstalige maar kan het nergens vinden wie weet of die er wel is en waar ik die kan vinden.

Verwijderd

NIET DOEN!!!!
Deus Ex is te meesterlijk om te verzieken met een walktrough!
Gewoon zelf uitzoeken!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

geef hier anders ff door waar je vast zit:)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
kost misschien wat tijd maar het is een heel leuk spel.:)dus niet gebruiken die walktrough dat verpest het alleen maar.

• gkros
Het is voor een neefje van mij en ik zou echt niet weten waar hij vast zit maar hij heeft geen intenet en zodoende dat ik tegen hem zei dat ik het ff na zou vragen voor hem dus als iemand weet waar ik zo`n nederlandse walktrough kan vinden hoor ik het graag ik persoonlijk kan het hele spel niet.

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:56

johnwoo

3S-GTE

Ik zit ook vast maar er is geen enkele walkthrough die mijn probleem verhelpt.
Ik kan, als ik het Liberty Statue en het UNATCO HQ heb gedaan, niet in de politieboot stappen :( Al de objectives zijn gedaan, er staat er geen enkele meer. De boat pilot zegt ook "Let's head out" ofzo, maar dan gebeurt er gewoon niks... :(
Zou het misschien te maken hebben met het feit dat ik... euh.. 'de backup van een vriend' gebruik?? ;) :o
Kan iemand misschien even de size van z'n DeusEx folder posten? Bij mij issie maar 555MB, lijkt me een beetje weinig (m'n UT folder is 2x zo groot >:) ).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 21 januari 2001 19:41 schreef johnwoo het volgende:
Ik kan, als ik het Liberty Statue en het UNATCO HQ heb gedaan, niet in de politieboot stappen :( Al de objectives zijn gedaan, er staat er geen enkele meer. De boat pilot zegt ook "Let's head out" ofzo, maar dan gebeurt er gewoon niks... :(
Zou het misschien te maken hebben met het feit dat ik... euh.. 'de backup van een vriend' gebruik?? ;) :o
Kan iemand misschien even de size van z'n DeusEx folder posten? Bij mij issie maar 555MB, lijkt me een beetje weinig (m'n UT folder is 2x zo groot >:) ).
Mijn Deus ex map is 700 MB (zonder save games) het is ook een erm, "backup".
Jouw probleem heb ik nooit gehad, maar volgens mij ben je niet de eerste, ik weet niet wat je er aan kan doen eigenlijk.
Probeer search eens

specs

• Bombonella
  • Laatst online: 30-12-2025

Bombonella

En als de Bom valt....

Op zondag 21 januari 2001 19:41 schreef johnwoo het volgende:
Dit is een bekend probleem met de warez-versie, ga maar eens loeren op het officiele DeusEx forum. (ff posten dat je vast zit bij de boot en gegarandeerd dat je gelyncht wordt :))

Dus je hebt de cheats codes nodig om naar level 2 te hoppen,
mocht je ze niet vinden...
dan post ik ze wel ff..

• gkros
Niemand? :'(

Verwijderd

quote:
Ik kan, als ik het Liberty Statue en het UNATCO HQ heb gedaan, niet in de politieboot stappen.

Heb ik ook een tijdje voor gestaan. Als je voor de boot staat moet je op Use drukken.

• Bombonella
  • Laatst online: 30-12-2025

Bombonella

En als de Bom valt....

Hallo aarde hebben wij contact! :Z :Z :Z

Zie mijn post hierboven,
(nee aan die bug kan je niets doen, dus cheat gebruiken!)
Pagina: 1