Als je het nog volhoud kun je beter even wachten denk ik ... de NV20 wordt een stuk beter dan de Ultra en het lijkt me niet relaxxed als je rond de 1300,- uitgeeft aan een videokaart die over een maand alweer ouderwets is (ok das overdreven maar de NV20 gaat erg veel kont schoppen zoals het er nu naar uitziet
) ... hij zal ook niet veel duurder zijn (introductieprijs wordt geschat op $450-$500 .. in introductieprijs van de Ultra was $500-$600
).
Hmmm, ik wilde ook al een post maken met deze titel.
Mij zit dwars dat de standaard Gf3 maar 200 mhz ddr heeft, en de ultra toch zeker meer(230 ddr), oke de core en de stuctuur zijn verbeterd, maar aan verhalen heb ik niks...
En ze hebben natuurlijk ook die GF3tjes lopen testen met die HSR drivers doen ze dit ook met de gf2tjes als ze dit vergelijken, ergens las ik dat een GF3 30% sneller was als de Gf2 ultra, maar welke Gf3 testen ze, de standaard, de pro of de ultra ???, ik neem aan dat ze de standaard bedoelden, nouja, dat hoop ik teminste
Mij zit dwars dat de standaard Gf3 maar 200 mhz ddr heeft, en de ultra toch zeker meer(230 ddr), oke de core en de stuctuur zijn verbeterd, maar aan verhalen heb ik niks...
En ze hebben natuurlijk ook die GF3tjes lopen testen met die HSR drivers doen ze dit ook met de gf2tjes als ze dit vergelijken, ergens las ik dat een GF3 30% sneller was als de Gf2 ultra, maar welke Gf3 testen ze, de standaard, de pro of de ultra ???, ik neem aan dat ze de standaard bedoelden, nouja, dat hoop ik teminste
250 mhz ddr, hmmm ik d8 dat er pas geleden in stond dat de standaard Gf3 200 ddr zou hebben, maar ik ga het effe lezen
Verwijderd
eyy ik kan voor 546 een Elsa Gladiac GeForce2 Ultra 64MB krijgen, doen?
(ff prijs precies uitgerekend)
(oja is bij Quote Components, mijn pa heeft bedrijf en krijgt 33% korting op alle hardware)
(ff prijs precies uitgerekend)
(oja is bij Quote Components, mijn pa heeft bedrijf en krijgt 33% korting op alle hardware)
Hmm, ik denk dat als ie in Nederland net uit is 1400 zal kosten, maar na 1 of 2 weken, daalt dit vaak, omdat ze die kaarten dan overal hebben, en concurrentie gaan geven, dus ik gok i.d.d. op 1300 piek ofzo, hopelijk is die kaart ziekelijk snel
)), maar nu vraag ik me af wat voor systeem je nodig hebt, om dit beest zijn zin te geven, nou ik denk dat ik daar wel aan voldoe .
Voor dat bedrag zou ik het doen, stel dat je daarna nog een GF3 wilt, dan kan je tegen die tijd de ultra zeker voor 550 weer kwijt
JA 546 is heeeeeel goedkoopOp zondag 21 januari 2001 11:21 schreef iefje het volgende:
Verwijderd
Jij hebt zo te zien al een AIW besteldOp zondag 21 januari 2001 11:26 schreef Bomberman het volgende:
[..]
! Natuurlijk doen man, das extreem goedkoop ... doe er voor mij ook maar 1
.
Voor een Ultra van 550,- soldeer ik zelf een xtra AGP slot op me mobo
.
550 piek!
Damn, dat wil ik ook wel
[geinmode]
te koop GeForce 2 GTS
[/geinmode]
Damn, dat wil ik ook wel
[geinmode]
te koop GeForce 2 GTS
[/geinmode]
de spelle makers beginne behoorlijk achter te lopen er zijn nog niet eens spellen die de t&l ten volle benutten. alleen opengl spellen benutten een beetje de lightning engine.
de nv20, is die nou geoptimaliseert voor dx8?
en weet iemand of de nv20 nieuwe features heeft?
de nv20, is die nou geoptimaliseert voor dx8?
en weet iemand of de nv20 nieuwe features heeft?
Verwijderd
ik vind het best wel raar die Asus kost daat 1099 en die Elsa 819, maarja ik krijg 33% korting en geen BTW, en die Geforce2 GTS 32MB van Elsa schijnt ook al supergoed te zijn dus deze zal wel HEEL goed zijn
ik ga hem denk ik wel kopen. Oja de Gladiac MX kan ik daar krijgen voor ongeveer 150,-
waarom heb ik net m'n geld uitgegeven voor een grotere harde schijf & netwerk? 
edit:
w8 's ff: ik word over een week 15!!! CASH
w8 's ff: ik word over een week 15!!! CASH
Verwijderd
zonder harde schijf en netwerk heb je ook niet veel aan een Ultra hoor.... (als je die tenminste bedoeld)
Omdat je gek bent als je meer dan 1000 piek voor een vga-kaartje uitgeeft. WAAR DOE JE HET VOOR? Gefeliciteerd hoor, dat je 180 fps haalt in 1024x768x32, mij interesseert het geen ruk, dus doe dan maar een GF2 MX ofzo. Een grotere hd + netwerk is nog beter!
iefje: voor hoeveel kan je die GeForce2 GTS krijgen? (ff vragen hoeveel geld ik uit mag geven voor me verjaardag)
edit:
typfoutje
typfoutje
546 piek is wel heeeel erg lekker...ik kan er eentje voor 775 piek krijgen, en daar ben ik ook dik tevreden mee hoor
Verwijderd
ja iddOp zondag 21 januari 2001 12:00 schreef zork het volgende:
546 piek is wel heeeel erg lekker...ik kan er eentje voor 775 piek krijgen, en daar ben ik ook dik tevreden mee hoor
Weet iemand of die NV20 trouwens sneller wordt in 640x480x16? (high boeit me geen fuck, daar is die GTS al snel zat in)
Who cares toch ... maargoed ik denk dat ie niet veel sneller wordt nee, er is geen memorybottleneck bij die res en de fillrate van de NV20 blijft ong. gelijk aan de Ultra ... probeer eerst maar eens een CPU te vinden die bij die resolutie van de Ultra een bottleneck kan maken ...Op zondag 21 januari 2001 12:14 schreef TAG_Speedy het volgende:
Weet iemand of die NV20 trouwens sneller wordt in 640x480x16? (high boeit me geen fuck, daar is die GTS al snel zat in)
Ja, je hebt gelijk...in 640*480*16 ligt het allemaal aan de CPU: als je snel in die resolutie wilt, kan je net zo goed een Geforce 2 MX kopen...en daarnaast een snellere CPU.
Als je snel wilt in 640x480x16 dan moet je een TNT nemen. Lekker goedkoop... 
Je ziet toch geen verschil tussen 70 fps (TNT) of 260 fps (GF2Ultra) ofzo...
Je ziet toch geen verschil tussen 70 fps (TNT) of 260 fps (GF2Ultra) ofzo...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Pagina: 1