RAM Recovery

Pagina: 1
Acties:

• Xalopalyps
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:58
Beste Tweakers,

Mijn PHP-Editor is gecrasht, waardoor hij mijn project met een 0-byte bestand overschreef.
Ik heb nog een backup van gisteravond, maar dan mis ik toch weer al het werk van vandaag.

Ik weet dat PHP het bestand in het geheugen houd als het draait, het mooie is dat het script oneindig wordt uitgevoerd en nu dus nog in het geheugen staat, het enige probleem is hoe ik het eruit krijg.

File Recovery op de harde schijf werkt zowiezo niet, de PHP-Editor heeft het bestand vast en zeker overschreven toen deze crashte.

Heeft iemand een oplossing om mijn bestand weer uit het geheugen te halen?
Ik draai gewoon een homeserver om op loclahost te testen.

Met vriendelijke groet,
Xalo

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dit gaat je niet lukken. Het is namelijk niet zo dat in het geheugen volledige bestanden staan die je zo weer op kunt slaan. het zijn gewoon stukjes data die erin staan. Daarbij kun je ook nooit achterhalen uit welk register je moet plukken om een werkende file te krijgen.

Dus ik zou die van gisteren terugzetten en de rest er gewoon even aanproggen.

• Xalopalyps
Hmm erg jammer, heeft PHP ze ook niet toevallig ergens in een tmp dir staan?
Volgens mij ook niet he? ;(

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Xalopalyps schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 21:10:
Hmm erg jammer, heeft PHP ze ook niet toevallig ergens in een tmp dir staan?
Volgens mij ook niet he? ;(
Nope, enkel de gecompileerde zooi, maar daar heb je totaal niets aan, gezien die php code niet te vinden is.

• Xalopalyps
Hmm shit, gelukkig is het toch alleen maar wat opmaak in de MSN Bot, het enige programmeerwerk wat er echt is verricht zijn een paar foutjes, nja dan ga ik maar weer aan de slag ;(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

offtopic:
Ervaring leert wel dat op deze manier achteraf vaak veel betere code eruitvloeit ;)

• Xalopalyps
Mijn ervaring is vaak dat ik een gevoel krijg van "waarom doe ik dit 2 keer", maar het is toch voor geld, dus het zal wel lukken :)
Pagina: 1