Ligt eraan wat voor klok het is.
Je kunt diverse klokkies kopen, en met Led-displays moet je zeker wat kunnen doen.
Ik heb weleens een LED-klokje uit elkaar gesloopt (ontdaan van de kast), en die in een 5,25" afdekplaat gemonteerd, met daarachter een accupack en een laadapparaatje.
Werkte perfect, en heb ik een jaartje geleden verkocht, dus ik heb helaas geen foto's.
Kaj.
Je kunt diverse klokkies kopen, en met Led-displays moet je zeker wat kunnen doen.
Ik heb weleens een LED-klokje uit elkaar gesloopt (ontdaan van de kast), en die in een 5,25" afdekplaat gemonteerd, met daarachter een accupack en een laadapparaatje.
Werkte perfect, en heb ik een jaartje geleden verkocht, dus ik heb helaas geen foto's.
Kaj.
Waarmee moet ik in zo'n plaatje zagen??? dan zaag ik openingetje iets kleiner dan ledje en gebruik wat "ultra-turbo, abnormaal sterke contactlijm" zal ik maar zeggen en maak de randjes vast langs de achterkant van het afdekplaatje, ik denk dat ik het in zo'n verhoogd 3,25Inch slot doe (het is AT kast)
Lijkt je een (winamp)lcd schermpje niks dan?
Zoek ik namelijk zelf ook nog naar
Eentje die ik zonder al te veel moeite (lees:solderen) aan de computer kan koppelen en dan wordt de informatie van winamp weergegeven
Zie je vaak op sites van mensen die een mp3-speler (computer) in hun auto hebben gebouwd maar dat is dan meestal in amerika en om daarvandaan nou een volledig afgemonteerde lcd-scherm te kopen vindt ik wat teveel moeite
Zoek ik namelijk zelf ook nog naar
Eentje die ik zonder al te veel moeite (lees:solderen) aan de computer kan koppelen en dan wordt de informatie van winamp weergegeven
Zie je vaak op sites van mensen die een mp3-speler (computer) in hun auto hebben gebouwd maar dat is dan meestal in amerika en om daarvandaan nou een volledig afgemonteerde lcd-scherm te kopen vindt ik wat teveel moeite
I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.
daar had ik al gekeken maar daar staan alleen amerikaanse resellers en geen nederlandse
kun je hier trouwens niet een lcd-scherm van conrad voor gebruiken?
kun je hier trouwens niet een lcd-scherm van conrad voor gebruiken?
Chaser-> Dan zou je ff moeten kijken of je dat zelf kan implementeren.
Bloody-titan-> Ik denk dat je het beste een apparaat als de Dremel Multi kunt gebruiken. In ieder geval het zaagblad van Dremel; die zijn erg goed, en blijven lang scherp.
Kaj.
Bloody-titan-> Ik denk dat je het beste een apparaat als de Dremel Multi kunt gebruiken. In ieder geval het zaagblad van Dremel; die zijn erg goed, en blijven lang scherp.
Kaj.
Ff voor de duidelijkheid, jullie bedoelen dit toch?!:
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
ja zoiets is wat ik bedoel
Dat ding (Matrix Orbital 40X4 LCD Module (LCD4041V)) kun je bestellen bij www.linuxcentral.com voor de prijs van $ 123,95 en daar komt dan nog shipping bij voor $ 10,18. Een totaal van $ 134 = fl. 315,= Vind ik toch een beetje duur voor zo'n speeltje.
Pagina: 1