Toon posts:

Me volgt Biobak, HoE zet ik digitaal LCD autoklokje in 5,25Inch BaY???

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Bay-Watch maken >:)

Ik freak op klokken en dit lijkt me nou zo CooooooooOOlL!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ligt eraan wat voor klok het is.
Je kunt diverse klokkies kopen, en met Led-displays moet je zeker wat kunnen doen.
Ik heb weleens een LED-klokje uit elkaar gesloopt (ontdaan van de kast), en die in een 5,25" afdekplaat gemonteerd, met daarachter een accupack en een laadapparaatje.
Werkte perfect, en heb ik een jaartje geleden verkocht, dus ik heb helaas geen foto's.
Kaj.

Verwijderd

Topicstarter
indeed, hema led, met batterijtjes...

Verwijderd

Topicstarter
Waarmee moet ik in zo'n plaatje zagen??? dan zaag ik openingetje iets kleiner dan ledje en gebruik wat "ultra-turbo, abnormaal sterke contactlijm" zal ik maar zeggen en maak de randjes vast langs de achterkant van het afdekplaatje, ik denk dat ik het in zo'n verhoogd 3,25Inch slot doe (het is AT kast)

• chaser
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 22:39

chaser

Lijkt je een (winamp)lcd schermpje niks dan?

Zoek ik namelijk zelf ook nog naar

Eentje die ik zonder al te veel moeite (lees:solderen) aan de computer kan koppelen en dan wordt de informatie van winamp weergegeven

Zie je vaak op sites van mensen die een mp3-speler (computer) in hun auto hebben gebouwd maar dat is dan meestal in amerika en om daarvandaan nou een volledig afgemonteerde lcd-scherm te kopen vindt ik wat teveel moeite

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

Verwijderd

Topicstarter
zie topic van Biobak eerder, staat waarschijnlijk nog in de lijst! voor dat winamp ding!

• chaser

chaser

daar had ik al gekeken maar daar staan alleen amerikaanse resellers en geen nederlandse

kun je hier trouwens niet een lcd-scherm van conrad voor gebruiken?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Chaser-> Dan zou je ff moeten kijken of je dat zelf kan implementeren.

Bloody-titan-> Ik denk dat je het beste een apparaat als de Dremel Multi kunt gebruiken. In ieder geval het zaagblad van Dremel; die zijn erg goed, en blijven lang scherp.
Kaj.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ff voor de duidelijkheid, jullie bedoelen dit toch?!: Afbeeldingslocatie: http://www.markuszehnder.ch/projects/lcdplugin/lcd2.jpg

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• chaser

chaser

ja zoiets is wat ik bedoel

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dat ding (Matrix Orbital 40X4 LCD Module (LCD4041V)) kun je bestellen bij www.linuxcentral.com voor de prijs van $ 123,95 en daar komt dan nog shipping bij voor $ 10,18. Een totaal van $ 134 = fl. 315,= Vind ik toch een beetje duur voor zo'n speeltje.

Verwijderd

ik wou dat ik nog ruimte had voor zo'n speeltje al mijn 7 drivebays zitten al vol...

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
nou zo dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.isd.nu/case/image100.jpg

Have a wheelie good weekend!

Pagina: 1