In de policy van apple talk staat een verbod op OS X op x86. Binnenkort is in apple computers x86 hardware ingebouwd i.p.v. IBM (of powerpc, ik weet niet precies hoe ik het moet noemen). Er zijn actually al developers die OS X op x86 hardware draaien, het lijkt me sterk dat apple's eigen developers illegaal bezig zijn! Dus lijkt het me tijd om het verbod op OS X op x86 op te heffen.
Ik wilde zelf een topic starten over OS X op x86. Deze werd echter gesloten door Elevator. Maar de developers van Apple zelf zijn ook al bezig met het draaien van OS X op x86. Ik ben het zelf ook aan het proberen, maar ik kom er niet echt uit. Vandaar dat ik een topic erover wilde openen, om dit misschien met anderen op te kunnen lossen.
Ik wilde zelf een topic starten over OS X op x86. Deze werd echter gesloten door Elevator. Maar de developers van Apple zelf zijn ook al bezig met het draaien van OS X op x86. Ik ben het zelf ook aan het proberen, maar ik kom er niet echt uit. Vandaar dat ik een topic erover wilde openen, om dit misschien met anderen op te kunnen lossen.
NOSIG