Na een stroomuitval terwijl m'n pc aanstond heb ik nu een systeem dat trager opstart dan voor die tijd. Ná het Windows XP scherm gaat het systeem voor zo'n 20 seconden op zwart (vrijwel geen HD activiteit) om daarna door te starten. Vervolgens loopt het systeem vrijwel normaal. "Vrijwel normaal" omdat ik toch iets vreemds zie dat er eerst niet was.
Als ik n.l. "Start" en daarna "Programma's" kies zie ik dat vrijwel alle daar opgesomde programma's als nieuwe programma's worden weergegeven (wit i.p.v. grijs). Dat dus bij iedere nieuwe opstart. Gebruikmakend van Explorer krijg ik op diverse sites steeds vage melding omtrent veiligheids certificaten waarmee iets mis zou zijn.
Iemand een idee wat er aan de hand is met mijn systeem?
Dank, Huite
Als ik n.l. "Start" en daarna "Programma's" kies zie ik dat vrijwel alle daar opgesomde programma's als nieuwe programma's worden weergegeven (wit i.p.v. grijs). Dat dus bij iedere nieuwe opstart. Gebruikmakend van Explorer krijg ik op diverse sites steeds vage melding omtrent veiligheids certificaten waarmee iets mis zou zijn.
Iemand een idee wat er aan de hand is met mijn systeem?
Dank, Huite