With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '
ipv poortjes te lopen mappen is het veel beter om een secure gateway te installen, je kan dan ica gebruiken over httpS ipv rechtstreeks 1494 open te zetten naar het inet (iets wat je in principe niet moet willen)
ipv op GoT te kijken heb je ook de citrix support site geraadpleegd
http://support.citrix.com/article/CTX584485
EDIT: ah geen gebruik van nfuse.. even niet goed gelezen, maar je zegt geen gebruik van nfuse (wi waarschijnlijk) maar toch doe je het via een webpage..?
[ Voor 22% gewijzigd door Zwelgje op 15-01-2006 11:57 ]
A wise man's life is based around fuck you
Hoe kan ik zien dat een app hard gekoppeld is aan een IP?/
Secure gateway heb ik geprobeerd, maar krijg ik niet werkend. Geen certificaat en ook geen auth. server. (krijg ik niet ingesteld in elk geval).
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
en idd zoals elevator zegt: dit zijn dingen die ook in de (overigens zeer uitgebreide) manuals staan.
* Zwelgje begrijpt je enthousiasme volledig overigens
[ Voor 46% gewijzigd door Zwelgje op 15-01-2006 12:32 ]
Ben ik (zoals al in de startpost staat) reeds een hele week mee bezig. Elke mogelijke variant geprobeerd en uitgevoerd. 2x gecontroleerd. Dat klopt gewoon....elevator schreef op zondag 15 januari 2006 @ 12:30:
Ga eens met altaddr aan de slag. Dit staat ook gewoon allemaal in de PDF documentatie
Toch werkt hij niet.
- Proxy servers. ICA gaat niet altijd netjes om met proxy servers. Die kunnen de problemen veroorzaken.
- SSL. Als de volledige PKI keten niet vertrouwd word werkt het niet. De RootCA en eventuele subCA's moeten wel in orde zijn.