Ik gebruik Windows XP en heb een nieuwe LightScribe DVD-brander (LG HL-DT-ST DVDRRW GSA-4166B). Ik heb lege schijfjes hiervoor gekocht (Philips LightScribe DVD+R), maar wanneer ik via Nero 6.6.0.15 en dan LightScribe-label afdrukken een DVD-label wil maken, wordt de DVD uitgeworpen en krijg ik de volgende melding:
LightScribe schijfinformatie, gecodeerd in het midden van de schijf, kon niet worden gelezen. Ga na of de schijf een LightScribe schijf is en of deze juist is georiënteerd. Reinig de schijf volgende de LightScribe-documentatie.
Bij de brander zat een cd-rom met de volgende programma. Achter ieder programma heb ik kort vermeld wat ik ermee heb gedaan:
Acrobat Reader: niet geïnstalleerd, had al een goede versie
Nero: geïnstalleerd
PowerDVD: kreeg een foutmelding, als ik op setup klikte: "Ernstig: Application Error!"
LightScribe: dit was versie 1.4.44.1, maar heb -omdat hij het niet deed- de nieuwste versie 1.4.62.1 gedowload
CyberLink PowerProducer 2.0: kreeg een foutmelding, als ik op setup klikte: "Severe: Application Error!"
Media Launcher: geïnstalleerd
DirectX 9: gebeurt niets als ik de setup wil openen
InCD4: geïnstalleerd
Ik heb overal gezocht, maar heb niets gevonden...
Weet iemand hier raad mee?
LightScribe schijfinformatie, gecodeerd in het midden van de schijf, kon niet worden gelezen. Ga na of de schijf een LightScribe schijf is en of deze juist is georiënteerd. Reinig de schijf volgende de LightScribe-documentatie.
Bij de brander zat een cd-rom met de volgende programma. Achter ieder programma heb ik kort vermeld wat ik ermee heb gedaan:
Acrobat Reader: niet geïnstalleerd, had al een goede versie
Nero: geïnstalleerd
PowerDVD: kreeg een foutmelding, als ik op setup klikte: "Ernstig: Application Error!"
LightScribe: dit was versie 1.4.44.1, maar heb -omdat hij het niet deed- de nieuwste versie 1.4.62.1 gedowload
CyberLink PowerProducer 2.0: kreeg een foutmelding, als ik op setup klikte: "Severe: Application Error!"
Media Launcher: geïnstalleerd
DirectX 9: gebeurt niets als ik de setup wil openen
InCD4: geïnstalleerd
Ik heb overal gezocht, maar heb niets gevonden...
Weet iemand hier raad mee?