Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!
- Sluit het apparaat eens aan op een andere computer en kijk of ie het dan wel doet? etc. etc.
Verder zou je wat meer info kunnen posten....
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Het gaat over de volgende MovieBox van Pinnacle: http://www.pinnaclesys.co...ovieBox+USB+version+9.htm
Het probleem is dat hij wel is aangesloten, alle goede drivers zijn geinstalleerd en hij wordt herkend, maar er staat een uitroepteken bij in apparaatnbeheer, met deze foutmelding: Dit apparaat start niet. (Code 10)
Ik heb alle drivers al eens opnieuw geinstalleerd, maar het wil maar niet werken!
MH
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
[ Voor 11% gewijzigd door Sneak[3G] op 14-01-2006 18:02 ]
Succes
| Het apparaat start niet. Klik op Stuurprogramma bijwerken om de stuurprogramma's voor dit apparaat bij te werken. Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten. |
En in die wizard krijg je van die oplossingen die ook al aangedragen zijn door anderen in dit topic! En die werken jammer genoeg niet...