MovieBox probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mhproductions
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-03-2018

mhproductions

MH Productions

Topicstarter
Ik krijg mijn Pinnacle MovieBox niet geïnstalleerd. In apparaatbeheer krijg ik over de USB Device deze melding: Dit apparaat start niet. (Code 10)

Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem?!?

Alvast bedankt.

MH 8)

Who the fuck is general failure and why the hell is he reading my disk ?!

• Sneak[3G]
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11-2023
ja , ik heb denk ik een oplossing:
- Sluit het apparaat eens aan op een andere computer en kijk of ie het dan wel doet? etc. etc.
Verder zou je wat meer info kunnen posten....

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• mhproductions

mhproductions

MH Productions

Topicstarter
Ik heb mijn moviebox al een keer op een andere computer aangesloten en daar deed het apparaat het wel goed!

Het gaat over de volgende MovieBox van Pinnacle: http://www.pinnaclesys.co...ovieBox+USB+version+9.htm

Het probleem is dat hij wel is aangesloten, alle goede drivers zijn geinstalleerd en hij wordt herkend, maar er staat een uitroepteken bij in apparaatnbeheer, met deze foutmelding: Dit apparaat start niet. (Code 10)

Ik heb alle drivers al eens opnieuw geinstalleerd, maar het wil maar niet werken!

MH 8)

• Sneak[3G]
Heb je meerder USB-poorten? Probeer het eens op een andere poort? Wellicht is een USB poort kapot? Sluit eens een ander USB apparaat aan op dezelfde poort en kijk of die het wel doet...

Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM

• mhproductions

mhproductions

MH Productions

Topicstarter
Bedankt voor je reactie. Dit heb ik echter al geprobeerd! Zonder resultaat...

• Sneak[3G]
Heb je dat recent gedaan dat aansluiten op een andere comp? Anders zou ik het toch nog een keer proberen. Dan weet je tenminste zeker dat het niet aan het apparaat + kabel ligt. Kun je dat tenminste echt uitsluiten. Andere USB apparaten doen het wel op die poort?

[ Voor 11% gewijzigd door Sneak[3G] op 14-01-2006 18:02 ]

• MrQcue
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-01 08:55
Soms helpt een reboot. Probeer dat eens als je dat nog niet geprobeerd hebt. Ik heb wel eens problemen gehad met een usb harddisk die het na een reboot wel deed. Probeer anders eens je usb poort weg te gooien bij apparaatbeheer en reboot dan nog een keer.

Succes

• mhproductions

mhproductions

MH Productions

Topicstarter
Ik heb zojuist nogmaals geprobeerd het apparaat op een andere computer aan te sluiten. Wederom zonder resultaat, ook na een reboot! Ik snap echt niet dat het niet werkt! :?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is het trouwens niet altijd verstandig om, als je een foutcode krijgt, die op te zoeken?

Ook de Help en Support functie onder Windows kan een hoop duidelijk maken, inclusief stappenplannen. ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Roamor op 14-01-2006 19:03 ]

• mhproductions

mhproductions

MH Productions

Topicstarter
Zou kunnen, maar dan krijg je dit soort berichten:

Het apparaat start niet. Klik op Stuurprogramma bijwerken om de stuurprogramma's voor dit apparaat bij te werken. Open het tabblad Algemene eigenschappen van het apparaat en klik op Probleem oplossen om de wizard Apparaatproblemen oplossen te starten.

En in die wizard krijg je van die oplossingen die ook al aangedragen zijn door anderen in dit topic! En die werken jammer genoeg niet... :/

• Sneak[3G]
Uit je verhaal kan ik concluderen dat het dus duidelijk is dat het niet aan je PC ligt. De moviebox is dus kapot (of werkt niet goed door firmware/software). Ga er mee terug naar de winkel en laat ze het apparaat daar aansluiten op de computer, dan zien ze meteen dat het niet (meer) werkt.

Pagina: 1