Toon posts:

Ibook G3 via Ebay kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey, ik ben van plan een ibook g3 te kopen via ebay (specs. maken niet uit)
gezien de dollarkoers is het interesseanter om het uit de VS te halen.
ik heb ff gezocht op Ebay en je heb een G3 al voor 290 dollar!(maximaal heb ik ze gezien van 500 dollar)
nu is mijn vraag:

is het eigenlijk wel mogelijk om een ibook G3 voor die prijs te krijgen of is da zo laag dat het hoe dan ook genaai is?
natuurlijk komen er nog import en shipping kosten bovenop

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Sowieso zijn die importkosten e.d. wel iets wat je even goed moet checken. Bedenkt daarnaast ook dat je wel op de een of andere manier een veilige transactie moet zien te krijgen aangezien je niet zomaar even dat ding terugstuurt. Dat is kostbaar.

offtopic:
Schrijf a.u.b. gewoon met hoofdletters enzovoorts. Dat leest een stuk prettiger

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 16:58:
Sowieso zijn die importkosten e.d. wel iets wat je even goed moet checken. Bedenkt daarnaast ook dat je wel op de een of andere manier een veilige transactie moet zien te krijgen aangezien je niet zomaar even dat ding terugstuurt. Dat is kostbaar.

offtopic:
Schrijf a.u.b. gewoon met hoofdletters enzovoorts. Dat leest een stuk prettiger
Als je via Ebay koopt betaal je meestal via PayPal, die zijn volgens mij wel betrouwbaar :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:02

ReseTTim

Chocolate addicted

je zit met de douane kosten.. laatst hadden wij iets gekocht voor 250+ dollar ong en mochten we ffies 65,= euro douane kosten betalen :/

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:00:
[...]
Als je via Ebay koopt betaal je meestal via PayPal, die zijn volgens mij wel betrouwbaar :)
Dat snap ik, maar wat als het product nou niet goed blijkt te werken? Weet je zeker dat je dan als koper ook alle verzendkosten retour krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:05:
[...]
Dat snap ik, maar wat als het product nou niet goed blijkt te werken? Weet je zeker dat je dan als koper ook alle verzendkosten retour krijgt?
Dat is idd een tip waar ik wel wat aan heb, dat zal ik nog ff bekijken, ik denk het haast wel, bij Ebay kan je profielen bekijken hoe betrouwbaar iemand is, maar toen ik mn ipod bij apple bestelde moest ik ook eerst het geld overmaken en pas als ze dat hadden ontvangen zouden ze de ipod naar mij sturen

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 21:57

wvdburgt

MacOS all the way baby!

Daarnaast heb je denk ik vrij weinig nog aan een g3.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Verwijderd

Topicstarter
lammmetak schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:11:
Daarnaast heb je denk ik vrij weinig nog aan een g3.
Ik wil er ook alleen op internetten, MSNen en beetje teksteverwerken, tis nie zo dak een grfisch juweeltje wil 8)

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34
Ik weet niet precies welke iBook G3 je zoekt, maar op www.tweedehandsmac.nl zie ik een iBook Tangerine Processor: G3 - 300 MHz Geheugen: 288 MB Harddisk: 3 GB Poorten: USB UTP voor €265 en dan zet de verkoper er nog bij dat er over de prijs valt te onderhandelen. Verderop staat ook nog een Powerbook G3 voor €190.... Lijkt mij een handigere optie dan een aankoop via Ebay die vanuit het buitenland verloopt, niet waar?

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt daar ga ik ook even rond kijken. :)

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34
En, hoe is het afgelopen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 januari 2006 @ 17:00:
[...]

Ware het niet dat de geld-terug actie alleen in de US geldig is :{
Pagina: 1