Ik post dit even voor mijn zwager...
Hij zit momenteel met zijn gezin op Curacao lekker met zijn klitsen op het pooldeck, met voor eht eerst mijn 7 maanden oude nichtje erbij
Ze hebben vóór de geboort een nieuwe digicam gekoct, een D70.
Een paar dagen terug wilde ze een bepaalde foto vergroot laten afdrukken voor in het huis achter te laten. Naar de foto zaak, kaartje uit de camera, foto laten afdrukken, kaartje in de camera en naar huis.
Nu doet de camera he-le-maal niets meer.
zodra ze het kjaartje erin steken gaat het groene ledje aan de achterzijde van de camera (die normaal 1 keer moet oplichten) knipperen. of de camera nu aan of uit staat.
Display reageert niet meer; de camera is hersendood zeg maar.
Wat kan er aan de hand zijn?
hoe kan het eventueel worden opgelost.
Ze hebben maar een klein digicammetje gekocht aldaar om toch wat foto's te kunnen maken, maar zuur is het zeker zo op je vakantie
Hij zit momenteel met zijn gezin op Curacao lekker met zijn klitsen op het pooldeck, met voor eht eerst mijn 7 maanden oude nichtje erbij
Ze hebben vóór de geboort een nieuwe digicam gekoct, een D70.
Een paar dagen terug wilde ze een bepaalde foto vergroot laten afdrukken voor in het huis achter te laten. Naar de foto zaak, kaartje uit de camera, foto laten afdrukken, kaartje in de camera en naar huis.
Nu doet de camera he-le-maal niets meer.
zodra ze het kjaartje erin steken gaat het groene ledje aan de achterzijde van de camera (die normaal 1 keer moet oplichten) knipperen. of de camera nu aan of uit staat.
Display reageert niet meer; de camera is hersendood zeg maar.
Wat kan er aan de hand zijn?
hoe kan het eventueel worden opgelost.
Ze hebben maar een klein digicammetje gekocht aldaar om toch wat foto's te kunnen maken, maar zuur is het zeker zo op je vakantie
offtopic:
excuus... had misschien net zo goed in het D70 topic gekund wellicht
excuus... had misschien net zo goed in het D70 topic gekund wellicht
[ Voor 5% gewijzigd door paQ op 14-01-2006 16:40 ]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.